Forum > Färdiga produktioner

Dividend - An der schönen blauen Huang Ho

<< < (7/8) > >>

flabb:
Jag är inte så insatt i klassisk/symfoni musik men det låter som lite jobb ligger bakom med de olika stämmorna osv, fin och trivsam att lyssna på men efteråt är det ingen direkt melodi som fastnat, men det behöver det väl inte heller alltid vara?
Kunde passat som musik till eftertexterna till många hollywoodfilmer antar jag?  :)

Memphis:
Tjena Per. Gott nytt år i efterskott.  ^_^

Fint stycke det här. Har inte så mycket att säga. Bra jobbat, du håller din stil och är produktiv i ditt komponerande. Lite kina-accosiationer kanske men inte mycket.

Zai Jian! :P

Mvh

Memphis

karl:
passande stycke att lyssna på när Söndagskvällen närmar sig sitt slut...nice komposition och stundtals låter allt "äkta" men ibland tränger midifeelingen på sig och det handlar inte om spelandet utan oförmågan i ljuden att uttrycka allt...vet inte vilka program som gäller på dessa fronter om det är Viennabiblioteket som gäller fortfarande eller om EASTWEST GoldXP PRO är det som gäller när man inte har tillgång till the real thing...hursomhelst dina kompositioner är hur bra som helst...
Allt gott / karl

Dividend:
Karl: vienna ligger på 120gb upppackat.

och kostar 40000 eller var det var.
Så jag kör med gold tillsvidare

Tack för att du uppskattade valsen :)

Memphis: hele ma geme?  Tack! :)

flabb: Håll flabben? Säger man inte så i malmö? Hmm, nä nu skall vi inte bliva arga på varandra..Tack att du gillade det! :)

Memphis:

--- Citat från: Dividend skrivet 14.01.2009, 09:47:20 ---Memphis: hele ma geme?  Tack! :)

--- Slut citat ---

Öhm... arigato?  :lol:

Där slutade mina kinesiska kunskaper.  :P Vad betyder det?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion