Forum > Färdiga produktioner

Asti - Jag kan flyga (ny version)

<< < (12/17) > >>

asti:

--- Citat från: SYNTH skrivet 18.01.2009, 15:35:51 ---Förbaskat skön låt som jag skrev tidigare får hamna i sparmappen! :D

--- Slut citat ---
Kul!
/Asti

equality:
Mycket klarare mix nu. Bra jobbat!

asti:

--- Citat från: equality skrivet 18.01.2009, 18:25:44 ---Mycket klarare mix nu. Bra jobbat!

--- Slut citat ---

Skönt! Tack för lyssning!

Emulator:
Myspysig. Kan känna att jag skulle vilja haft en mer svävande oooo-ig sång med längre toner i verserna på något sätt, för att smälta in i det hela.

Kul med sån här musik från dig helt klart, och jag tycker du gjort ett bra jobb. jag skulle nog vilja ha in sången mer i gröten för at få allt sådär jämnsmetigt, som kontrast till vad alla andra säger?  :rolleyes:

asti:

--- Citat från: Emulator skrivet 19.01.2009, 01:53:06 ---Myspysig. Kan känna att jag skulle vilja haft en mer svävande oooo-ig sång med längre toner i verserna på något sätt, för att smälta in i det hela.

Kul med sån här musik från dig helt klart, och jag tycker du gjort ett bra jobb. jag skulle nog vilja ha in sången mer i gröten för at få allt sådär jämnsmetigt, som kontrast till vad alla andra säger?  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Det var nog min tanke också från början, att försöka få det lite "Oasis"-liknande, men jag fick ganska samstämmiga önskemål om en tydligare mix och mindre reverb, så det var målet med denna versionen. Nu har man hört låten så många gånger, så jag har svårt att bedöma om det låter bättre eller ej! Får nog låta den vila ett tag innan jag gör någon mer ändring.
Tack för synpunkter!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion