Forum > Färdiga produktioner
Asti - Jag kan flyga (ny version)
asti:
--- Citat från: freddy skrivet 31.12.2008, 11:41:59 ---Inte illa Asti! Jag gillar denna, visst får man vibbar från gammal förlegad musik såsom beatles, MEN det är långt ifrån någon ripoff tycker jag, det låter minst lika mycket Asti!
Håller med om att det behövs lite klarhet i mixen, men annars tycker jag nog att detta håller. Snyggt jobbat och bra låt.
--- Slut citat ---
Skönt! Var lite spänd på vad du skulle säga om gitarrerna!
Däremot att kalla Beatles' musik för förlegad är som att svära i kyrkan!(men det har väl iofs de flesta under 40 gått ur, så det säger väl kanske inget längre) :D
Ska jobba på mixen! Tack för dina kommentarer!
/Asti
Dividend:
Gillar man beatles kan man känna sig förlegad :D
Eller nåt :unsure:
Återkommer bara för att berätta att den här låten har satt sig på mitt öras näthinna.. :)
Återigen: Eller nåt..
Skitbra ju!
asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 31.12.2008, 13:29:12 ---Gillar man beatles kan man känna sig förlegad :D
Eller nåt :unsure:
Återkommer bara för att berätta att den här låten har satt sig på mitt öras näthinna.. :)
Återigen: Eller nåt..
Skitbra ju!
--- Slut citat ---
Själv känner jag mig förlegad bara jag tittar i spegeln!
Rätt som det är kanske man är förlagd - förhoppningsvis då av en musikförläggare! :)
Verkligen roligt att du gillar låten!
/Asti
Marruschkka:
..en till förlegad här..*räcker upp handen*
Har gått ur statskyrkan oxå...och jag tokgillar detta..jättesnygga harmonier..och din fina röst på det..kan bara bli väldigt..behagligt :P
Gott Nytt År!!
Tack för god musik.
/Marr
asti:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 31.12.2008, 14:28:10 ---..en till förlegad här..*räcker upp handen*
Har gått ur statskyrkan oxå...och jag tokgillar detta..jättesnygga harmonier..och din fina röst på det..kan bara bli väldigt..behagligt :P
Gott Nytt År!!
Tack för god musik.
/Marr
--- Slut citat ---
Va!! Har jag låtit en förtappad själ sjunga på min låt?? En veritabel mardröm!! :D
Roligt att du tycker om låten! Jag får nog konvertera från Dysterkvist till en sprudlande Asti Cinzano med popinriktning! :)
Önskar dig själv ett gott nytt år med förhoppning om framtida samarbeten! Tack själv för alla inlevelsefulla, sköna sånginsatser!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida