Forum > Färdiga produktioner

Asti - Jag kan flyga (ny version)

<< < (5/17) > >>

Clemens:
En bra låt som jag tycker försvinner lite i mixen..känns som det ligger revarb på allt?..även basen?..skulle helt klart föredra en mix som ligger närmre och torrare...men det är ju jag det.. :) Annars gillar jag ju din röst och dina texter och kan ju förstå om du vill experimentera lite..hur som helst en schysst låt som i mina öron kan växa till sig ordentligt! :)

asti:

--- Citat från: Clemens skrivet 30.12.2008, 20:37:46 ---En bra låt som jag tycker försvinner lite i mixen..känns som det ligger revarb på allt?..även basen?..skulle helt klart föredra en mix som ligger närmre och torrare...men det är ju jag det.. :) Annars gillar jag ju din röst och dina texter och kan ju förstå om du vill experimentera lite..hur som helst en schysst låt som i mina öron kan växa till sig ordentligt! :)

--- Slut citat ---

Jag använder lite mer reverb än jag brukar, men tyckte det passade låten! Ska som sagt fila en del på mixen och kan pröva att dra ner reverbet lite. Tack för din kommentar!
/Asti

Dividend:
Början påminde lite om Stairway to heaven av ledzep...
Sen kommer ´du in och en kontemplativt stämning inafaller . Man flyter med liksom.. ;)

... och man svävar också.

Bra refräng! ;)

Plinka:
Skön låt med skön text som man blir varm av! Tycker om sången med lite choruskänsla och körerna jättefina! Dock dränks sången lite som redan nämnts. Fint med den vemodiga stråken på slutet.  :)

morganwj:
Jag tycker sången borde ha högre volym på refrängen. så blir det mer dynamik

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion