Forum > Demolåtar

Rockstar

<< < (2/3) > >>

Bengan_gbg:
En rökare i krysset Robban. Det är ju ett under att någon lyckas få till det så det blir muddigare än mina låtar till och med ;) Se över drumsen när du pillar refrängen på plats sen. Det är lite kartongfiiiling på det som sagt. Tycker det är ngt lurt med sångljudet med - men jag tror det är trummorna som spökar där med. Det löser du galant!

Eddi:
Bra ös här vet inte om det är så muddigt precis tycker allt går fram bra utom möjligen munspeletvid typ 1:20 som borde flyttas mer åt mitten från höger. Om det är en gura så byt till munspel skulle passa skitbra. Gillar garvet i mitten men det beror väl på att du inte hinner med antar jag. Jag tror att den utan att tappa gunget kunde gå ner i takt lite.

Mina 50 cent.

Eko

Robert Höglund:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 29.12.2008, 20:55:22 ---En rökare i krysset Robban. Det är ju ett under att någon lyckas få till det så det blir muddigare än mina låtar till och med ;) Se över drumsen när du pillar refrängen på plats sen. Det är lite kartongfiiiling på det som sagt. Tycker det är ngt lurt med sångljudet med - men jag tror det är trummorna som spökar där med. Det löser du galant!

--- Slut citat ---

hehe....lyssnar på din Who In The World. Shit! Bra jobbat, får starka Lizzy-vibbar. Det är väldigt positivt. Bästa låten jag hört från dig. Visst är det EZ Vintage som spelar trummor på den?

Bengan_gbg:
Robert: Tack! Det är Vintagekittet på hela senaste 1½ årets produktioner. Jag gillar det som fan. Inte så "smälligt" som originalEZ. Lurar på Nashville men mest för att komma åt looparna.
Tack för komplimangerna! Finns nog ingen som lyssnat på Lizzy som inte hör kopplingarna men mest är det nog de tvåstämmiga prylarna...och det återkommer ju i allt jag gör (och fanns väl med i mkt 80-talshårdrock med....).

Hur som - du brukar naila dina mixar direkt - var därför jag hojtade lite igår...om trumljudet...låten är fortfarande bra!

SYNTH:
Svänger gött om den verkligen, en skön låt du har fått till! B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion