Forum > Demolåtar

Amanda

<< < (2/5) > >>

Eddi:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 29.12.2008, 21:01:19 ---Nä jag vetefan jag Perra. Det här är nästan för sliskigt för Thorleifs till och med.
Du är ju überbra på att snickra låtar/melodier men oftast tycker jag  det skiter sig på texterna. Nu är jag ingen direkt Nobelprisaspirant i mina egna texter heller men du siktar ju oftast på att få ut låtarna med andra artister (kanske inte just den här låten - vad vet jag?).

Internettemat i låttexter tog Nick Borgen död på för evig tid redan vid första försöket....

--- Slut citat ---

Ursäkt för OT Perra men Bengan har faktiskt en gång pretenderat på Nobelpriset när han skrev
"Do you want to take a ride in my rocket
I got the key in my pocket"
En fullständigt odödlig textremsa som jag aldrig kommer att glömma.
Eko

perrra:
Jag har tryckt Deleteknappen på denna låten idag tyvärr he he .

Den va på tok för lik den där Streets of London...
SJukt att ag aldrig nånsin hört Streets of London innan ni sa det här på forumet .
Men så är det ibland :)

Tack ! Det kommer ny låt istället ;)

Bengan_gbg:
Perra: Äh - vi kopierar prylar allihopa hela tiden.

Eko: Du får nog lyssna lite bättre innan du börjar recitera texter tycker jag mig se. Close, but no cigar.....så så värst odödligt har jag nog inte presterat ;)

Robert Höglund:
Bengan: Inget är för sliskigt för TL, bara så du vet. :)

Nej, Perra deleta inte. Det är inte FÖR likt Streets Of London. Vadå? Två toner i början och samma ackordsföljd? Trams.
Med rätt arr så säljer du denna. Lovar.

Eddi:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.12.2008, 01:23:02 ---Perra: Äh - vi kopierar prylar allihopa hela tiden.

Eko: Du får nog lyssna lite bättre innan du börjar recitera texter tycker jag mig se. Close, but no cigar.....så så värst odödligt har jag nog inte presterat ;)

--- Slut citat ---
Men hur var den då :D Rocket och Pocket vet jag är rätt haha
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion