Forum > Demolåtar
Amanda
Rattlesnake:
--- Citat från: perrra skrivet 29.12.2008, 22:24:20 ---Jag har tryckt Deleteknappen på denna låten idag tyvärr he he .
Den va på tok för lik den där Streets of London...
SJukt att ag aldrig nånsin hört Streets of London innan ni sa det här på forumet .
Men så är det ibland :)
Tack ! Det kommer ny låt istället ;)
--- Slut citat ---
Men "Go West" har du nog hört? Den har nog lånat ackordsvängen från "Streets of London". Som kanske lånade ifrån "Canon in D"...
I övrigt håller jag med Bengan rakt av och sörjer inte deletningen, även om låten fortfarande hörs i länken... ;)
perrra:
Ok.. jag har gjort en helt ny tappning på låten idag, spelat in lite guror, lagt 10 spår kör/stämmor samt helt ny text samt ny melodi.
Den är väl en jävla skillnad mot streets of london nu hoppas jag?
Jag tänkte mig denna till "Jannez" dansband.. skulle passa dom riktigt bra!
M.Persson / K.Liljefjäll / F.Muskos
http://mirror.perrra.nu/Marcus_Kent_Muskos-JANNEZ.mp3
equality:
Underbart Perra! Du är kung. :D Jag har nån slags hatkärlek till dansband men detta är så himla bra gjort från A till Ö och jag hör inte ett uns av Streets of London.
perrra:
--- Citat från: equality skrivet 30.12.2008, 15:13:56 ---Underbart Perra! Du är kung. :D Jag har nån slags hatkärlek till dansband men detta är så himla bra gjort från A till Ö och jag hör inte ett uns av Streets of London.
--- Slut citat ---
Tjaba och tack så jättemkt .
Vi gillade själva låten som fan redan från början, och igår sa vi "Den är för lik, tryck delete" men jag kunde fan inte :)
Och idag gav jag mig fan på att det måste få annorlunda fast "lika bra"
Detta blev första resultatet.. och jag är skitnöjd än så länge ..
more to come
Bengan_gbg:
Perra: Jag ska inte säga att gillar låten - men det är MYCKET bättre text.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida