Forum > Färdiga produktioner

Perrra - Hon ville inte hångla mer

<< < (3/4) > >>

perrra:

--- Citat från: Hellpig skrivet 11.04.2007, 22:58:27 ---Linkowich sammanfattade bra vad jag tänkte medan jag lyssnade. Fast med ett 70-tal album redan ute med Meduza, behövs en till?  :rolleyes:

--- Slut citat ---

haha... Nje.. det va egentligen inte meningen att detskulle låta meduza över det.. men det blir lätt så när man är här ifrån :D

Jag kanske ska sjunga om den? ;)=

/Perrra

Harmonica mike:
Tjena.
Jag gillade detta.Eddie lämnade oss alldeles för tidigt,nu har han en uppföljare som går i samma fotspår.Mera perra - skriv fler låtar! Ingen har patent på uttryck och det svenska ordet.

Strunta i den uppenbara liknelsen.Det finns så många dåliga plagiat av olika musikstilar/låtar,ty detta är bra och håller tycker jag.Schysst lirat också,möjligen så är det nåt i mastringen som grabbarna mycket riktigt påpekade - annars kanon!

Det blir full pott(5) från ett alltmera vårlikt Norrbotten.

Mvh
Micael

perrra:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.04.2007, 11:12:01 ---Tjena.
Jag gillade detta.Eddie lämnade oss alldeles för tidigt,nu har han en uppföljare som går i samma fotspår.Mera perra - skriv fler låtar! Ingen har patent på uttryck och det svenska ordet.

Strunta i den uppenbara liknelsen.Det finns så många dåliga plagiat av olika musikstilar/låtar,ty detta är bra och håller tycker jag.Schysst lirat också,möjligen så är det nåt i mastringen som grabbarna mycket riktigt påpekade - annars kanon!

Det blir full pott(5) från ett alltmera vårlikt Norrbotten.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

haha tackartackar =)
Faktum är att låten är faktiskt skriven till en brutta.... typ här har du, IN YOUR FACE! =)
Hon dejta mig en kväll sen drog! haha  ... fast samtidigt ironiskt typ=)

Tack så mkt

/Perrra

Linkowich:
Nån särskild anledning till att du uppmärksammar/kommenterar allas inlägg UTOM mitt?  :huh:

Toby:
Dialekten gör låten!  :lol: Bonnkomiken har kommit till KR. Kul! :)
Mvh
Toby

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion