Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Going

<< < (6/9) > >>

flabb:
Jisses, har påbörjat otaliga versioner innan jag hittar den sista (v7) - jag borde läst tråden först  :lol:

Skön låt, bra ös, jag gillar guror så gillar sologuran som ligger där i början o sen svarar på sången.
Bra attityd i sången. Kanske kunde du kört "sitting on the carpet" vevan en gång, hade nästan väntat på den igen :)

MaxB:

--- Citat från: flabb skrivet 11.01.2009, 13:50:20 ---Jisses, har påbörjat otaliga versioner innan jag hittar den sista (v7) - jag borde läst tråden först  :lol:
Skön låt, bra ös, jag gillar guror så gillar sologuran som ligger där i början o sen svarar på sången.
Bra attityd i sången. Kanske kunde du kört "sitting on the carpet" vevan en gång, hade nästan väntat på den igen :)

--- Slut citat ---

Menar du:
Kanske kunde du kört "sitting on the carpet" vevan en gång till ?

Jag hör nu vid annan lyssning att orgeln kanske ska höras lite bättre. Nån som vill vara snäll och ha synpunker på det?
Det räcker med en ny typ av lyssning för att det ska framkomma något mer man borde göra...

flabb:
Japp, jahg kanske var den ende som tyckte den var kort?  :D

Eddi:
"Im on fire"  :D ja verkligen och på speed eller nåt. Så om jag bortser från dump dump dum dump ja dom där ackorden du vet, så känns det som du fått till en bra version här skulle vara kul att se live. Orgeln kanske ska upp något (hehe) nä men jag upplever att visparna går snabbare och snabbare vissa partier eller är det blott en illusion?
Eko

Klemme:
Jag tycker att du ska vara stolt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion