Forum > Färdiga produktioner
equality - Gnoljazz
Rattlesnake:
Ja! Mycket mera stämningsfullt.
Fortfarande lite ljusa klanger dock, svårt att förklara, men en och samma ton kan ju låta olika mörk på olika pianon.
Marruschkka:
Här svänger det á la Johanson..det här kan bli nåt mycket bra :P
Me like a lot!! Kör på :rolleyes:
/Marr
karl:
lekfullt där Jan Johanssons ande svävar över harmonierna...tycker nog bättre om flygeln än det smått ostämda pianot....nice
/karl
oceanmusic:
Jag gillar pianoljudet mycket mer i den senare versionen men det känns fortfarande lite för dämpat för att låta som ett "vanligt" piano.
Tycker fortfarande du skulle sänka tempot med c:a 10 BPM och låta en jazzig gitarr a la Rune Gustavsson spela temat dock. ;)
equality:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 19.12.2008, 10:24:06 ---Jag gillar pianoljudet mycket mer i den senare versionen men det känns fortfarande lite för dämpat för att låta som ett "vanligt" piano.
Tycker fortfarande du skulle sänka tempot med c:a 10 BPM och låta en jazzig gitarr a la Rune Gustavsson spela temat dock. ;)
--- Slut citat ---
Inga probelm! Det är ju midi vi talar om. Här kommer en version med tempot sänkt från 120 till 110 BPM:
http://www.box.net/shared/tkm99354pn
Själv tycker jag det blir för släpigt men jag är väl lite "arbetsskadad". Rune Gustavsson :wub:. Tänker på hans lir
på Spader Madame och framför allt Donna Juanita. Han spel överglänste allt denna lågmälda person!
Tack för alla fina comments i ö. Återkommmer strax med bättre svar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida