Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Musikvideo
orjankarlsson:
Jo, det var väl bra men jag tycker det var för lite naket. Du skulle behållt mössan (björnfittan) på men tagit av allt annat.
:wub:
Yllet:
Tack så mycket alla.
Tycker själv att videon blev lite mörk på sina ställen :( Ska se om man kan fixa till de på nå sätt, är inte så jättehaj på videoredigering. Har använt mig av ett program som heter sony vegas...
Angående pianot så ska de vara lite släpigt och otajt, så det är inte videon det är "fel" på :)
/Jon
MaxB:
--- Citat från: Yllet skrivet 17.12.2008, 10:31:47 ---Tack så mycket alla.
Tycker själv att videon blev lite mörk på sina ställen :( Ska se om man kan fixa till de på nå sätt, är inte så jättehaj på videoredigering. Har använt mig av ett program som heter sony vegas...
Angående pianot så ska de vara lite släpigt och otajt, så det är inte videon det är "fel" på :)
/Jon
--- Slut citat ---
Jag tycker det är konstnärligt att videon är lite mörk.
Man ska - tvärtemot vad "orjankarlson" sa...
inte visa allt.
Hatten på - för denna videå
Poetic Champions in action
orjankarlsson:
--- Citat från: Yllet skrivet 17.12.2008, 10:31:47 ---Tack så mycket alla.
/Jon
--- Slut citat ---
Jo, den är lite mörk, man ska väl i alla fall ana ansiktet på dom mörkaste ställena. Nice i alla fall. För att inte säga coolt. :wub:
Eddi:
Ascoolt Jon - kul att få se hur du ser ut också - och röker gör du också.
Helballt mer sånt
Eko ( som bolmar ett paket om dan)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida