Forum > Demolåtar
karl-cold night
karl:
tack alla för synpunkter och lyssning...
Allt gott / karl
ynot:
här nästa din sång i låten..eller ialla fall tydliga sång melodier.
Bra komponerat o proddat.bara hornet som inte faller mig i smaken.
Hade varigt intressant med en skitig röst med vacker text,,
godis är gott
tony
asti:
Finstämd låt, snyggt arrangerad och producerad! Du har en bra förmåga att hålla tillbaka spelet i vissa partier, så att det blir bra variation vad gäller intensitet(dynamik?) i låten. Gillar speciellt det sparsmakade gitarrspelet och flöjten! Vore intressant att komplettera med lite karl-sång (kalsong :D)! Ursäkta, kunde inte låta bli! ;)
karl:
Ynot.....det blir ingen sång på denna...har ju sång nästan på allt jag gör och ibland kan det vara nice att låta tonerna få mer spejs....men nästa blir förmodligen med sång....kanske kan göra något ihop någon gång...med din lite mer skitiga röst..vore nice
Allt gott / karl
asti....inga kalsonger men långkalsingar på nästa :unsure: B) / tnx / karl
asti:
--- Citat från: karl skrivet 19.12.2008, 01:41:39 ---Ynot.....det blir ingen sång på denna...har ju sång nästan på allt jag gör och ibland kan det vara nice att låta tonerna få mer spejs....men nästa blir förmodligen med sång....kanske kan göra något ihop någon gång...med din lite mer skitiga röst..vore nice
Allt gott / karl
asti....inga kalsonger men långkalsingar på nästa :unsure: B) / tnx / karl
--- Slut citat ---
Har du något emot att jag experimenterar med lite sång till denna? Om jag får fram något vettigt kan jag skicka dig en fil så får du avgöra om det är något att gå vidare med!?
Kände när jag hörde låten att den inspirerade till att sjunga med i.
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida