Forum > Färdiga produktioner

Asti - Folk och fä (ny version)

<< < (5/7) > >>

asti:

--- Citat från: Larsson skrivet 20.12.2008, 17:52:56 ---skön låt,bra levererat ..lite mycket saker som händer hela tiden kanske
det är skönast i början då det är sång bas & trumkop endast
stråket funkar bra åxo, men körerna grötar till det bara

lite luftigare ljudbild & mer fokus på sången alltså,skulle ta denna låten i hammn enligt mig!
gott jobbat!
/Larsson
:)

--- Slut citat ---
Ja, det får inte bli för grötigt! Körerna tycker jag funkar, vet inte hur jag ska ändra dom....
Får se om jag kan dra ner arret ytterligare för att få en lite "luftigare ljudbild".
Tack för dina synpunkter!
/Asti

Eddi:
 :D Jag är helt övertygad om att denna låt kommer att gå till historien i just den anmälda genren. En väldigt smal men lång genre.
Jag gillar.
Eko

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 21.12.2008, 11:54:37 --- :D Jag är helt övertygad om att denna låt kommer att gå till historien i just den anmälda genren. En väldigt smal men lång genre.
Jag gillar.
Eko

--- Slut citat ---

Jag ska lägga till stilbildare och musikgenrekreatör på mitt visitkort! :D
Kul att du gillar!

equality:
Jag tycker det låter klarare nu. Ineldningsackorden dock så himla stora och lite tveksam fortfarande till spannet. Men, men en ganska häftig effekt är det.
Lite olika rum på instrumenten. Ahhh-kören stordiggar jag fortfarande. Ta INTE bort den!  Skönt halvgalen. Vad har hänt med basen? Låter konstig som 5 meter från micken.
Skön låt och putsa nu litet till EXAKT efter det jag skrivit.  :P

Dividend:
Alltså, det konstnärliga lämnar jag därhän...

känns som det krockar något under 4khz..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion