TJOU FADDARALLAN VA MÅNGA KOMMENTARER, KUL!

Vill bli lite bråttåm så här före jul....
Ska slänga upp en version bara jag har svarat på detta.
Tycker att det här kompet sitter bra. Svårt att säga hur det blir då sången är med och vill ha utrymme men stereo-separationen gillar jag (i mina lurar).
Hur många gitarrer kompar i den här inspelningen och var ligger de i ljudbilden?
Man blir nyfiken på fortsättningen!
MaxB:Kul att kompet sitter och nu ska du strax få höra hur det låter med lite slaskig sång o slemstämmor.
Måste räkna gurorna, fyra ackespår, två Strato spår och två LP spår = åtta spår jisses och då glömde jag nämna sologuran...
Det normala rock kompet med två bassträngs liret kör jag faktiskt med acken Takamine, tycker den har djupt o bra sound även till lite rockigare låtar.
Men fortsättning följer....
Gungar på riktigt bra här justa slicks - jag anar någon bas men jag hör den egentligen inte - kan vara mina diskantiga lurar? Sång på detta så blir det kanon Johan.
Eko
Eko:Kul att gunget gillas och alldeles korrekt påpekande angående basen, vet inte varför den blev bortglömd.
Nåja, den var så slaskig så jag drog in den på nytt idag. Ny version om ett ögonblick!

Nog är det mahan allt
Man får avvakta lite tills sången är på plats som maxb säger, svårt att veta vad som komma skall, sången förändrar så mycket. Sen tyckte jag både H och G strängen var några cent för låga på sologitarren, blev lite jobbigt för mig.
Det är mycket kompressor på dina låtar, jag har svårt att avgöra om det är mastern bara, men du kör gurorna rätt hårt komprimerade också va?
Ska bli kul att höra fortsättningen!
Freddy:Snart öppnas hemlighetens ridå när en ny version hoppar upp. Hoppas sången i den ens lite uppfyller nåns förväntningar.
Det enda jag spelat om e basen, allt annat är ännu ofilat, hittar inte riktigt pltsen där det surar, ska fortsätta undersökningen dock om du ännu är av samma åsikt.
Och jovisst ska trummorna pressas ihop till "kladdkaka", näemen rätt har du, har lite löst upp kompressorskruven till nästa version. Den är nog åxå mixad i lurar så jag tar gärna emot vidare kommentarer om låten!

Tjena!
Låter lovande detta! Skön rock n roll! Ska bli intressant att höra den med sång sen! Kan bli hur bra som helst! Gött jobbat såhär långt!
Tack för musiken!
Leif:Kul att rollen sitter, ny version uppe om några minuter, håll ut!

Kan bli hur bra som helst....
Dock,akkegurorna är för höga,de dominerar över resten,och basen viskar i bakgrunden ,(fast,du vet hur jag vill ha det....
) tillsammans med trummorna.
Låter Stones om detta,inte nått av mina favvoband direkt....,men detta är bra Mahan!!!
Jobba på!!!! 
IKEN:Bl.a med din fina kommentar har ny version sett dagsljuset, ackena fixade, basen på nytt lirad o uppskuffad, och.. sång finns åxå inklämd bland "spröda" stämmor

Kul att det uppskattas, hoppas sången inte förstör njutningen!

Skön känsla i det här, kan blir nåt av dina bättre... 
SKriv en riktigt bra text till det här! så hamnar den långt upp på min mahan-topplista 
Divi:Grävde i bordslåddan och huga... där låg en oanvänd text av Spactrucker! Lite moddad men hoppas den sitter, inget nytt krut uppfunnet men..
Hoppas jag kan klämma in mig på mahan-topp listan med denna!
STORT tack till er allihoppa!Som sagt, med era snygga kommentarer i tankarna kommer den nya versionen upp i dessa ögonblick.
Och sågningar mottages gärna som förut!
h. johan