Forum > Färdiga produktioner

Rattlesnake & Marr - Betlehems stjärna (Gläns över sjö och strand)

<< < (6/8) > >>

Alatar:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 28.11.2009, 14:15:14 ---

Alatar
Är det en generell känsla eller sticker någon del ut?

--- Slut citat ---

Jo, jag tycker att det märks tydligast i den delen, där Marruschka inte sjunger. Alltså i början och slutet.

Och sångnivån tycker jag är helt OK. Inget jag tänkte på iaf.

Marruschkka:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 28.11.2009, 14:15:40 ---
Tycker ni förresten att sångnivån är för hög? Marre tycker det, men jag vet inte... :unsure:

--- Slut citat ---

--- Citat från: Alatar skrivet 28.11.2009, 15:14:15 ---
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 28.11.2009, 14:15:14 ---

Alatar
Är det en generell känsla eller sticker någon del ut?

--- Slut citat ---

Jo, jag tycker att det märks tydligast i den delen, där Marruschka inte sjunger. Alltså i början och slutet.

Och sångnivån tycker jag är helt OK. Inget jag tänkte på iaf.

--- Slut citat ---
Alltså..jag tyckte min sång kanske kunde upplevas som dominerande...men jag har ju vant mej nu :D

Det verkar inte vara nån annan som reagerat, så då är det väl bra..det är kanske bara Jante som spökar här? :lol:

Vi får la göra Bereden väg för Herran nästa år då mr Rattle? ;) :D

/Marre

MaxB:
Skönt med er julmusik!

Rattlesnake:
MaxB
Kul att höra. ^_^

2009-11-30
Slutmixat.
Det blev inte tid att göra några justeringar, så denna fick åka till FTP-servern som den var (fast utan kompressor) ;) 

Marruschkka:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.11.2009, 17:46:10 ---Skönt med er julmusik!

--- Slut citat ---

Kul att du tycker det MaxB, det tycker ju jag oxå, det här är favvo-sången, för mej då, under julen :wub:

--- Citat från: drloop skrivet 02.12.2009, 10:53:50 ---Jösses, vilka begåvningar som finns här.
Låt efter låt som man lyssnar på har ju den ena grymma insatsen efter den andra.
Grymt!

--- Slut citat ---

Tack drloop :D Det finns en hel del begåvningar här på kr, men även många andra, (förutom vår låt som jag tycker blev bra) , som gör helt underbara låtar, det är så sant; men kanske inte alla märks i  det stora flödet som pågår så här inför Julen :rolleyes:

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion