Forum > Demolåtar
Ocean Music - Alien Groove
oceanmusic:
En liten ljudresa i monons tecken! Tänk er ett torg någonstans i fjärran östern med efterföljande klubbscen...
LÅTNAMN:Alien Groove
GENRE: Crossover
LÅTLÄNGD: 4:55
KOMPOSITÖR: JT
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
MaxB:
För mig är det ungefär två olika stycken som nån lagt ihop. Och sen kommer Merit Hemmingssons in med sin orgel och jammar ^_^ innan Hare Krishna tar fram sina fingerbjällror.
Många roliga ljud men jag känner att det är många olika delar som skulle kunna göra sig bättre i olika sammanhang. Jag gillar mest träblåset i början, tillsammans med trumman och kommande röster.
oceanmusic:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.12.2008, 19:55:11 ---För mig är det ungefär två olika stycken som nån lagt ihop. Och sen kommer Merit Hemmingssons in med sin orgel och jammar ^_^ innan Hare Krishna tar fram sina fingerbjällror.
Många roliga ljud men jag känner att det är många olika delar som skulle kunna göra sig bättre i olika sammanhang. Jag gillar mest träblåset i början, tillsammans med trumman och kommande röster.
--- Slut citat ---
Huvudet på spiken, det är tom 3 olika avsnitt som beskriver en vandring från stenkakans tid till nutid till en annan stenkaka. :)
Tack för att du lyssnade och återkopplade! :)
oceanmusic:
*Liten puff*. Behöver lite mer feedback.
Dividend:
Suggestiv stämning, inte så avslappnande (för mig)... Araber festar på avstånd, elelr kanske hinduer som eldar kroppar på Ganges stränder... Sen kommer ET i sitt tefat och blåser bort hela skiten med en bjässekanon.. :)
Nice! Knastret är kanske lite väl tydligt.. Men funkar för associationen till eld ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida