Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Come On Everybody
Eddi:
WoW I feeeeeel Fine.
Skitbra har det blivit detta all heder åt snickrandet och åt marr och ok då din röst passar jättebra så jag tar tillbaka det jag sagt tidigare och hävdar motsatsen med emfas.
:D :D :D :D :)
Eko
MaxB:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 18.12.2008, 19:09:04 ---Snygg ljudbild - gillar basspelet mestadels och de väldigt äkta trummorna, det ger en genuin livekänsla- tajt men ändå levande. (Alldeles i början är basen ute och vandrar på lite tunn is, men sen låter det kanon.) Sången distar men på ett harmoniskt sätt. Och growlet låter verkligen äkta utan förställan! Hihatten är hög, men det passar!
Körerna är riktigt bra! Hör inte att det bara är Marre, tycker det låter som ett stort gäng där bakom.
Ja, jag hittar banne mig inget att klaga på. "Kom igen då!", haha t o m fel språk blir rätt. Övertygande!
--- Slut citat ---
Tack alla för härliga kommentarer! Marres gospelsång ger verkligen nya dimensioner, lyfter låten!
"Ett stort gäng där bakom" som Rattlesnakes säger är kanske mellotronkören som bara är med på två ställen:
And all my friends - are here tonight
Yeahh my old friends - they are all here tonight
och
Come with us and play the game - everything will work out
All you can dream of - it's allright
MaxB:
Tack Marre och Klemme och tack alla som lyssnat, tipsat och tyckt till.
Come On Everybody - med en önskan om en riktigt God Jul och Gott Nytt År!!!
perrra:
Detta gillar jag .
Asskönt GUNG !!!!!
och gryym röst... nästan som armstrong ju :D
Skitbra, nu lyssnade jag i laptoppen och det lät för jävla bra härigenom.. och jag gillar trummorna även om dom ligger i "mitten" :)
skitbra !!
equality:
I feel fine too efter denna lyssning. Härligt. Bakgrundskören är verkligen maffigt. Lite white soul med Andrew Strong och the Commitments över det hela.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida