Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Come On Everybody
MaxB:
En annan kompis sa att jag låter medicinerad :blink:
Hellre medicinerad än lobotomerad ^_^
Näej, inga mediciner eller droger, bara fryser lite, där ute i gäststugan. Ska nog snart ut en stund igen och elda i spisen. Har mer ljud som ligger i "pipen", marre lägger förslag på körstämmor som jag gillar!
Marruschkka:
*fnissar*..growla på..bara inte halsen tar för mycket stryk bara, det svänger ju som attans :D
Tack du, this is under construction, stämföringen, men det blir nog bra så småningom ;)
/Marr
MaxB:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 14.12.2008, 17:54:12 ---*fnissar*..growla på..bara inte halsen tar för mycket stryk bara, det svänger ju som attans :D
Tack du, this is under construction, stämföringen, men det blir nog bra så småningom ;)
/Marr
--- Slut citat ---
You've got a message! ;)
Your move!!!
Leif:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.12.2008, 17:30:06 ---En annan kompis sa att jag låter medicinerad :blink:
Hellre medicinerad än lobotomerad ^_^
Näej, inga mediciner eller droger, bara fryser lite, där ute i gäststugan. Ska nog snart ut en stund igen och elda i spisen. Har mer ljud som ligger i "pipen", marre lägger förslag på körstämmor som jag gillar!
--- Slut citat ---
Ja, det kan jag hålla med om! :d
Hoppas att du tog det rätt bara. Jag gillar det verkligen, så ingen negativ kritik...om du nu inte har siktat på ett mer seriöst sound i rösten. Bra grund är det iaf. Ska bli intressant att höra Marre på körstämmor sen! Kan bli hur bra som helst!
Rock on!
freddy:
Skum ljudbild tycker jag, allt utom sången och basen känns långt borta.
Jag vill ha lite högre sologitarr iaf, nu är den alldeles för låg.
Hihaten tar över hela refrängen, sänk den lite :)
Kul partylåt liksom, få igång alla.
Sången känns mer parodi än äkta är jag rädd, jag skulle nog också önska att du tonade ner på gruffet och sjöng lite mer som du brukar. Använder det lite mer sparsmakat som effekt och betoning på vissa delar istället.
Hur som helst är det en kul låt och dina låtar känns alltid levande. Bra jobbat!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida