Forum > Demolåtar
Tarzan
david.roennlund:
du, ska du inte vocoda tarzansnacket lite ? :D
gillar det svagiga o monotona! suggestivs mys!
men det är lite för mycket snack i den verren som är nu, sprid ut det och använd det som en avspänning här o var.. men inte så ofta
/morrn
SYNTH:
Har uppdaterat den nu igen!
Tack David varför inte, vocoda tarzansnacket kanske. :D
Eddi:
:D Det är i sådana här lägen som man osökt kommer till att fundera över om Tarzan har någon Facebook så att man kan skriva till honom för att fråga om han fick tag på den fördömda gorillan eller inte? Inget svar i den skojsiga låten i alla fall. Mest faschinerad är jag över hur man kommer på "Hm... ikväll tror jag att jag ska skriva en låt om Tarzan och en gorilla på rymmen... Jepp!"
Kul SYNTH
Eko
SYNTH:
--- Citat från: Eko skrivet 08.12.2008, 21:21:36 --- :D Det är i sådana här lägen som man osökt kommer till att fundera över om Tarzan har någon Facebook så att man kan skriva till honom för att fråga om han fick tag på den fördömda gorillan eller inte? Inget svar i den skojsiga låten i alla fall. Mest faschinerad är jag över hur man kommer på "Hm... ikväll tror jag att jag ska skriva en låt om Tarzan och en gorilla på rymmen... Jepp!"
Kul SYNTH
Eko
--- Slut citat ---
Man får vara lite halvtokig så underlättar det Eko sen är det svårt att hitta på nåt men den gode Tarzan kom upp som idé så fick det bli! :blink: :D
Du får väl fortsätta på Tarzan temat då, tack för din lyssning. :)
SYNTH:
Har gjort om den lika galen förstås som innan! :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida