Forum > Färdiga produktioner
Kenneth F - Rising Tide At Marstein Lighthouse
Åsa:
^_^ det här var precis vad jag behövde just i detta nu, avslappningsmusik - medicin för en stressad Åsa...
jag tänkte att, "jag ger den väl en ärlig chans", lutade stolen tillbaka och la upp fötterna på skrivbordet och blundade, och det var en riktigt avslappnad stund, tack :) Fin låt, fin musik.
Nu ska jag lyssna igen!
ps.. slutet skulle kunna få tona ut lite mer, var lite för tvärt för den här typen av avslappningsmusik tyckte jag, man vill liksom komma tillbaka försiktigt till verkligheten efter att ha slappnat av en stund.. :)
ChromaWoods:
Hej Kenta,
Sitter på jobbet nu och stressar häcken av mig, så jag tänkte sätta din låt på prov. Slutsats: Den funkar kanon! Nu känns allting lugnt och bra igen. -_-
Kan eventuellt hålla med oceanmusic om basen i början. Det blir lite ödesmättat, men det är inget som omkullkastar resten av låten.
Vackert! Nu är det lunch.
oceanmusic:
--- Citat från: ChromaWoods skrivet 16.12.2008, 12:30:24 ---Hej Kenta,
Sitter på jobbet nu och stressar häcken av mig, så jag tänkte sätta din låt på prov. Slutsats: Den funkar kanon! Nu känns allting lugnt och bra igen. -_-
Kan eventuellt hålla med oceanmusic om basen i början. Det blir lite ödesmättat, men det är inget som omkullkastar resten av låten.
--- Slut citat ---
Ödesmättat är ett bra ord! Alla gillar inte det, även om jag själv är ganska förtjust i det. ;)
ChromaWoods:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 16.12.2008, 16:46:59 ---
--- Citat från: ChromaWoods skrivet 16.12.2008, 12:30:24 ---Hej Kenta,
--- Slut citat ---
Ödesmättat är ett bra ord! Alla gillar inte det, även om jag själv är ganska förtjust i det. ;)
--- Slut citat ---
Oh ja, jag är också väldigt förtjust i ödesmättat! Men den atmosfären förbyttes lite efter introt, och det var det jag reagerade på. Hade den varit ödesmättad rakt igenom så hade jag förmodligen diggat den ännu mer - men då hade den å andra sidan kanske inte varit en lika bra relax-låt.
Men som sagt, på det hela taget är det grymt! Café del Mar, typ. :)
Kenta K:
svårt ord. hehe . . .Förklara genast så man förstår hehe :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida