Forum > Demolåtar

Odöpt housetjafs...

<< < (5/5)

Mr T:

--- Citat från: ynot skrivet 16.04.2007, 11:10:33 ---gillar detta kunde haft lite elakare farmtoning på många av ljuden o pumpat lite mindre ibland:
blir lite yr vid monitorerna ialla fall..
bra  låt  förövrigt. fina små trix o fix som driver ekipaget framåt. bra balans o driv ... lie sång eller liknade element så kan du luta dig till baka i solstolen på bahamas.
ynot
ps sluter suger lite... för abruppt mer kärlek där  så man känner samma genomtänkta känsla hela vägen hem ..

--- Slut citat ---

Slutet suger ja...det är därför att det inte finns nåt slut än, haha. Vill nog ha låten över 4 min iaf.  Mjo det saknas nåt viktigt...och det är nog sång för jag har provat massa melodier men det passar inte till sån här musik tycker jag. Har också försökt tona ner fräset på basen men i och med att det är en Nexus bas så är det vääääldigt begränsat...synd, kunde ha fått till ett rejält snyggt ljud annars.

Mr T:

--- Citat från: Duden skrivet 16.04.2007, 09:58:50 ---Produktionen är bra men väldigt opersonlig. Vengeance ska användas med försiktighet. ;)

Mix, ljud -allt sånt sitter vågar jag påstå - bra jobbat. Nu behöver du bara ett innehåll. Riffet som kommer in lovar mycket, men när låten är slut känns det som man lyssnat på ett tre minuter långt intro.

--- Slut citat ---

Tackar för synpunkter på mixen...det var ju trots allt det som jag ville ha mest feedback på. Låter bra! Nu behöver jag bara som sagt en låt också :D

Mr T:

--- Citat från: Lådan skrivet 15.04.2007, 20:03:09 ---Jag gör som så: Om när jag fixat lite med mina viktiga papper så tar jag ditt spår o lägger på externa HDDN och kopieraröver ditt spår o tarmed den till musikdatorn.
Sedan slängerjagpå lite fula meningslösa ord. Sedan randerar jag ett spår med ett antal olika vocals sedan får du sitta o klippa med dom hur bäst duvill!
Sedan pmar jag dig med en liten länk till filen.

--- Slut citat ---

Låter kanon det Lådan...ser fram emot resultatet!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion