Forum > Demolåtar
Stafettkommentarer
flabb:
--- Citat från: MaxB skrivet 29.11.2008, 20:40:10 ---Jag tycker om stafetten - istället! :rolleyes:
Mycket intressant att höra den röda tråden genom tre bidrag hittills. Personlig prägel sitter på de tre som hittills presenterats. Vilket roligt initiativ med en stafett. I bidrag tre kom äntligen sångprägeln med. Jag tycker ni gjort bra ifrån er. Ser fram mot att lyssna på fler bidrag. Tror det är Mahan jag väntar på härnäst men är inte säker eftersom även jag blev lite förvirrad i tågordningen.
Ocean... hoppas det blir en fin körkonsert-upplevelse!
Fiffigt initiativ!
--- Slut citat ---
Tack, fast jag gjorde 4:e stafettpinnen, kanske räknade du fel MaxB ;)
och så smet jag fräckt förbi o snodde stafettpinnen från mahan :rolleyes:
Spännande att se hur det slutar och när..
^_^
oceanmusic:
Tycker stafetten hittills är hur ball som helst! :)
Körkonserten var en höjdare! Kommer nog, bara jag får ändan ur, börja sjunga där också. ;)
IKEN:
Ball idé,om jag hade tid (vilket jag inte har)så skulle jag bidraga med lite musik.(Inte för att ni bryr er direkt,men ändå) :lol:
Har en liten idé med hammond, bas och trummor för andra att jobba vidare på.......... ;)
kul idé med en stafett.......nästa gång är jag på. :)
Wernborg:
--- Citat från: IKEN skrivet 30.11.2008, 15:37:31 ---Ball idé,om jag hade tid (vilket jag inte har)så skulle jag bidraga med lite musik.(Inte för att ni bryr er direkt,men ändå) :lol:
Har en liten idé med hammond, bas och trummor för andra att jobba vidare på.......... ;)
kul idé med en stafett.......nästa gång är jag på. :)
--- Slut citat ---
Åtta takter svänger du väl ihop på en kafferast. Heja heja!! :D
IKEN:
Tycker du det? :)
Får se efter Bion,(Bond) <_<
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida