Forum > Demolåtar

Stafetten är nu stängd! Tack alla medverkande och lyssnare.

<< < (2/29) > >>

Wernborg:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 28.11.2008, 23:48:13 ---Bara mitt inlägg förståss.  :) Varje nytt inlägg innebär ett övertagande av stafettpinnen, därför. Även detta kan tas bort och föreslagsvis även Davids undrar ovanför.

--- Slut citat ---
Nä varför.  Ska vi inte kunna kommentera stafettens framfart?

david.roennlund:

--- Citat från: Wernborg skrivet 29.11.2008, 00:41:09 ---
--- Citat från: oceanmusic skrivet 28.11.2008, 23:48:13 ---Bara mitt inlägg förståss.  :) Varje nytt inlägg innebär ett övertagande av stafettpinnen, därför. Även detta kan tas bort och föreslagsvis även Davids undrar ovanför.

--- Slut citat ---
Nä varför.  Ska vi inte kunna kommentera stafettens framfart?

--- Slut citat ---

jo, vi kan ju istället göra så att safettens skapare får setill att alla verrar alltid finns i trådskallen ?

mahan:
Jisses, nu först märkte jag att jag sitter med en staffettpinne i min hand :unsure:
Hur ska jag klara detta, jäkkelens god idé, är det alltid det senaste som man hittar i trådbörjan eller......

Gillade faktiskt det jag nu hörde i trådbörjan, är det den snutten jag ska fortsätta på eller...?

h.  johan

Wernborg:

--- Citat från: mahan skrivet 29.11.2008, 02:35:29 ---Jisses, nu först märkte jag att jag sitter med en staffettpinne i min hand :unsure:
Hur ska jag klara detta, jäkkelens god idé, är det alltid det senaste som man hittar i trådbörjan eller......

Gillade faktiskt det jag nu hörde i trådbörjan, är det den snutten jag ska fortsätta på eller...?

h.  johan

--- Slut citat ---
Var är stafettpinnen? Sitt inte och tjuvhåll på den i flera timmar så....

:lol:

flabb:
Öh, hur vet jag när det är min tur? Jag har nog tid mellan 14-19 idag :)

Edit: så det är mahan som gör något klart, sen Wernborg, sen jag??
*ivrig* :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion