Forum > Demolåtar
Stafetten är nu stängd! Tack alla medverkande och lyssnare.
freddy:
Teddy, du kan inte slänga upp låtarna via din studiosajt? såg att du hade en sida, men kanske inte access? :D
Dr Müller:
Keyboardisten i Loch Vostok är webmaster, han är proffs, och jag kass. Orkar inte med fler projekt, det räcker med tüsen band och två jobb och familj :blink:
freddy:
--- Citat från: Dr Müller skrivet 13.12.2008, 00:21:23 ---Keyboardisten i Loch Vostok är webmaster, han är proffs, och jag kass. Orkar inte med fler projekt, det räcker med tüsen band och två jobb och familj :blink:
--- Slut citat ---
haha, ja jag förstår :) Det var bara en liten tanke...
oceanmusic:
Carl Cadello och Dr Müller, skitsnyggt! :) Nu får nästa person ta vid! Känner du att du har varit med förut men vill bidra igen, kör! Känns som om låten kommer att heta Take Control! :D
Har nu konstaterat följande: ljudet är purjo på de första 3-4 bidragen. Lägg mer än gärna upp ert bidrag inklusive c:a 10 sekunder av föregående. Gärna uppumpat till max -2 dB och 320kbps. Jag kommer att mixa ihop allt i Wavelab.
flabb:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 13.12.2008, 08:41:50 ---Carl Cadello och Dr Müller, skitsnyggt! :) Nu får nästa person ta vid! Känner du att du har varit med förut men vill bidra igen, kör! Känns som om låten kommer att heta Take Control! :D
Har nu konstaterat följande: ljudet är purjo på de första 3-4 bidragen. Lägg mer än gärna upp ert bidrag inklusive c:a 10 sekunder av föregående. Gärna uppumpat till max -2 dB och 320kbps. Jag kommer att mixa ihop allt i Wavelab.
--- Slut citat ---
Har mupptrixat en del på min snutt som var ganska torr, förhoppningsvis blev det lite bättre ;)
http://spinachbeach.se/stafett/stafett-flabb2.mp3
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida