Forum > Färdiga produktioner

Ejremar - Bakom Skuggan

<< < (2/3) > >>

freddy:
Låter schyst. Men jag gillade "young fly flashy" mycket mer, den var riktigt bra. Lät gångbar internationellt (inte bara för att den var på engelska), detta känns inte riktigt i samma klass tycker jag. Även om det är hög kvalité även här.

Snyggt jobbat. Lite konstigt att lägga upp en låt här på demosidan på detta sättet, kanske du skulle ha skrivit ett inlägg under "nyheter från världen" istället och berättat om röstningen. Men ja, detta funkar väl också...

Kommentera gärna andra medlemmars musik med, brukar generera att fler lyssnar på dina låtar i gengäld.

Bra jobbat hur som helst.

shadow:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.11.2008, 01:23:58 ---Vad hände med ejremars grejor förut? Känns som man nästan vill ha lite info där ;)

--- Slut citat ---

vad som hände med mina andra grejer ja släppte här, e inget som behövs tas upp!

Wernborg:

--- Citat från: shadow skrivet 27.11.2008, 18:20:44 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 27.11.2008, 01:23:58 ---Vad hände med ejremars grejor förut? Känns som man nästan vill ha lite info där ;)

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Släppte??

Det är ganska naturligt att du får få kommentarer när du inte vill ha kritik utan bara fiskar röster.

Emulator:

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

ok. Men eftersom det va lite kontroversiellt hur det gick till så kanske kommentarerna inte haglar heller, jag tänkte mest att du vill förklara :)

EDIT: glömde, det låter ju bra om musiken ;)

Rattlesnake:

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Jo, det tycker vi nog. Du la upp låtar här, fick en del feed tills en annan kille gick in och sa att det egentligen var hans grejer, du raderade allt och drog. Nu är du tillbaka igen. Vad skall man tro?

Och vill du ha feed får du nog ändra din attityd lite till vad lägga upp demos egentligen är. Jag tror nog röstfisket går bättre då också.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion