Forum > Demolåtar

Follow me

<< < (2/8) > >>

Emulator:
japp helt kalrt bra,,,och låter lite roligare...lite mysigare än standrad! bra jobbat!

mahan:
Märkte just att jag uttalat mig om låten redan :P
Hur som helst
Prima vera!

h.  Johan

Hellpig:
Låter bra i min hörlurar. Kan inte säga att det känns som att jag saknar något annat än sång i låten. Skulle möjligtvis vara något som hade lite mer rymd i sig men det kanske bara skulle sabba resten så det är ett stort kanske. Det låter väl som det skall tror jag (återigen inte musik som jag brukar lyssna på!). Handklappen i slutet av låten var lite futtiga kanske. Svårt att säga något mer - hoppas det går bra för dig!

Exil:

--- Citat från: Hellpig skrivet 09.04.2007, 16:30:58 ---Låter bra i min hörlurar. Kan inte säga att det känns som att jag saknar något annat än sång i låten. Skulle möjligtvis vara något som hade lite mer rymd i sig men det kanske bara skulle sabba resten så det är ett stort kanske. Det låter väl som det skall tror jag (återigen inte musik som jag brukar lyssna på!). Handklappen i slutet av låten var lite futtiga kanske. Svårt att säga något mer - hoppas det går bra för dig!

--- Slut citat ---

Jo jag saknar något i låten jag med, och något med rumd tror jag faktiskt på. Men jag ska nog vänta tills sång har kommit på, det är trotsa allt den som ska ligga i fokus och då kanske det bara bli grötigt om jag lägger till något nu. Hanclappen är lite futtig ja, det kan jag hålla med om. Men den ska inte ligga så högt, utan mest vara som en variation på slutet, och om man lyssnar på dancemusik så är ofta handclaps rätt futtiga. Men jag får se om jag kan hitta någon bättre eller feta til den befintliga :)

Har skickat låten till en tjej jag brukar sammarbeta med, och hon ska komma hit på lördag, så då blir det eventuellt sång på låten :)

La upp en ny verison: Tog bort basen i sticket, den kändes lite väl stressande tidigare.

Wernborg:
Skriver och lyssnar.....

Maffigt sound. Gillar det  :) Pianot i intro är tungt och syntljudet som tar över är fett. Tunga trummor, men tycker att hihaten är för fnissig på nåt sätt. Blir det kulturkrock med med autentisk hihat? Virvel får gärna komma upp i volym lite.

Handklappen är otroligt fånig där i mitten tycker jag.

Basspelet är helt underbart och ljudet sitter som en sportmössa.

MEN...... du måste få på sång på detta. Nu är det bara ett komp och ingen färdig låt.  (Men det är ju jag.....)

Bra jobbat som attans!! // wernborg

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion