Forum > Demolåtar

Freddy - Extreme Conditions

<< < (3/7) > >>

MaxB:
Vackert men inget som tillför mig något. Säkert många som gjort liknande innan, Vangelis till exempel.
Men varför skriver jag om jag inte har något att tillföra? Vet inte. Jo det är en hederskodex på KR att skriva om man lyssnat! Jo, en sak förstås, det är kul att vara gränsöverskridande, att testa olika stilar. Där är du bra!

oceanmusic:
Bra! Händer lagom mycket, snorbra ljud, luftigt. :)  Möjligen saknar jag ett parti som på något sätt lugnar och markerar en omstart.  4 Prophets från mig.

Clemens:

--- Citat från: freddy skrivet 22.11.2008, 12:12:00 ---Åsa: tackar, kul att du gillar. "klappljudet" är det melodin där du menar? Jag tänker nog mer på distat brass :) Gillar det ljudet faktiskt, men vi får se om fler är med dig, så får jag kanske se över det :)

Clemens: Tackar, kul att den står på egna ben. Det bråkas nog lite i mitten där i frekvensbandet, blir ofta så för mig. :D Less is more är ett koncept som jag aldrig tagit till mig riktigt. Får se om jag kan göra något åt det framöver. Hoppas det inte stör jättemycket, för jag tycker nämligen inte att det är så farligt i denna, mot andra låtar jag gjort :)

Absolut inte...låter ju kalas..känner igen det där med "Less is more" :) lyssnat en gång till nu..gillar verkligen denna!/ Clemens

drloop: tack för kommentar. Svalt? ja, det är en bra grej får jag hoppas. :D

--- Slut citat ---

freddy:

--- Citat från: MaxB skrivet 22.11.2008, 12:41:27 ---Vackert men inget som tillför mig något. Säkert många som gjort liknande innan, Vangelis till exempel.
Men varför skriver jag om jag inte har något att tillföra? Vet inte. Jo det är en hederskodex på KR att skriva om man lyssnat! Jo, en sak förstås, det är kul att vara gränsöverskridande, att testa olika stilar. Där är du bra!

--- Slut citat ---

Bara så du vet MaxB så behöver du inte skriva på mina låtar om du känner sådär. Det är okej. :) Man kan inte tycka om allt.  ;)

freddy:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 22.11.2008, 12:50:49 ---Bra! Händer lagom mycket, snorbra ljud, luftigt. :)  Möjligen saknar jag ett parti som på något sätt lugnar och markerar en omstart.  4 Prophets från mig.

--- Slut citat ---

Bra tanke där, kanske någon kort break efter första "refrängen". Kul att du gillar! Tack OM!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion