Forum > Färdiga produktioner

Clemens- Rörd av en ängel

<< < (6/8) > >>

Clemens:

--- Citat från: Eko skrivet 25.11.2008, 10:03:56 ---Riktigt skön låt och bra arrat Clem och vilken röst från Paula himla snygga körarr också. Hörde väl något kvarliggande klipp på rösten i första hälften. Testa Perras råd ang. inskick till Warner kanske kan bli nåt. Kvaliteten finns där med råge.
Eko

--- Slut citat ---

Tack!...oops..kan du specificera?..har försökt vara nogrann med denna..men alltid är det nå´t....tack för lyssning ock kul att du gillar... 

Edit: Blev ju tvungen att lyssna.. kanske är en inandning som låter onaturlig i början?.... :unsure:

cykeln:
Upps, ännu en pärla!
Denna platsar helt klart i radion
Jättefin röst och snyggt arrangemang med fina instrument.
Det är lite musikalkänsla över det hela
Väldigt bra gjort!

Clemens:

--- Citat från: cykeln skrivet 25.11.2008, 18:49:20 ---Upps, ännu en pärla!
Denna platsar helt klart i radion
Jättefin röst och snyggt arrangemang med fina instrument.
Det är lite musikalkänsla över det hela
Väldigt bra gjort!

--- Slut citat ---

Tack Cykeln! :)

SYNTH:
Vad mycket vackert sjungit gillar det här snyggt! B)

freddy:
Tror inte jag har kommenterat denna förr, så tänkte fixa den biten ;)

Psalmer är lite svårt, får lite frälsningsarmén-vibbar och så, det är mest jobbigt, hehe. Utöver detta så är det kanon. Paula sjunger hur bra som helst, jag tycker hon låter som tagen ur en Disneyfilm - musikal.

Så låten har jag inte så mycket till övers för, men jag tror ni skulle kunna knåpa ihop något sjukt mycket roligare och finare tillsammans, något clemens-skrivet. Jag vill höra mer!

Sammanfattningsvis:
Det är fint och vackert, väl framfört. Men inte min kopp te, ser dock potentialen i detta. Bra jobbat! 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion