Forum > Färdiga produktioner
Ocean Music - Book of Tranquility
Plinka:
Halloj JT!
Ja, det är ju inte direkt ansträngande at lyssna på 30-40 min av din musik! :D För mig är det oerhört behagligt och avslappnande, den förmedlar energier som likt massage mjukar upp varenda muskel i kroppen, och som meditation släpper man lätt allt man har omkring sig som surrar i huvudet.
Av mig får du ingen detaljerad kommentar ang de olika partierna i musiken, men jag har börjat anteckna de bilder jag får i mitt huvud :)
Pm:ar dig...! Ha de gott!
oceanmusic:
--- Citat från: Plinka skrivet 24.11.2008, 19:39:15 ---Halloj JT!
Ja, det är ju inte direkt ansträngande at lyssna på 30-40 min av din musik! :D För mig är det oerhört behagligt och avslappnande, den förmedlar energier som likt massage mjukar upp varenda muskel i kroppen, och som meditation släpper man lätt allt man har omkring sig som surrar i huvudet.
Av mig får du ingen detaljerad kommentar ang de olika partierna i musiken, men jag har börjat anteckna de bilder jag får i mitt huvud :)
Pm:ar dig...! Ha de gott!
--- Slut citat ---
Oj, tackar och bockar Plinka! :) :wub:
Härligt att du känner dig som jag önskar att lyssnaren ska känna sig, "tranquil". :)
Jag ser fram emot bilderna! B)
equality:
Imponerande verk. Är det musik du tidigare har haft upplagd här? Jag skall försöka lyssna senare i veckan.
oceanmusic:
Tack Equ! :)
Mja, vissa kapitel har lagts ut eftersom. Låtarna har komponerats mellan 8 och 23 november. Började faktiskt med kapitel 8 för att sedan fortsätta med 1-7. Sist kom prologen resp epilogen. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida