Forum > Färdiga produktioner
Gitarrmannen - No Smoking
gitarrmannen:
LÅTNAMN: No smoking
GRUPP: gitarrmannen
GENRE: Slow blues
LÅTLÄNGD: 3:09
KOMPOSITÖR: gitarrmannen
PRODUCENT: gitarrmannen
FORMAT: mp3
En till blues i det goa lugna rökiga tempot..
Samma här, är det någon som känner sig manad att lägga på instrument/sång så är det bara att hojta till..
Lev väl!
gitarrmannen
Eddi:
:D Tack gitarrmannen för att man fick vara med o jamma lite.
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/No_smoking.mp3[/mp3]
Eko
gitarrmannen:
Tackra för dom tonerna !
Du får gärna lägga på ditt spel igen, men kör i orginaltonarten helst, gitarren låter lite kalle anka efter din transponering... :D
Om du har lust med detta så hör av dig så kan jag lägga in ditt spel i mitt Cubase projekt.
Behövs en sångare till detta, någon som känner bluesen grabba tag i stämbandet????
Är några ställen jag ska lägga om gitarren på, är inte rikigt nöjd...
MaxB:
--- Citat från: gitarrmannen skrivet 19.11.2008, 13:35:02 ---Tackra för dom tonerna !
Du får gärna lägga på ditt spel igen, men kör i orginaltonarten helst, gitarren låter lite kalle anka efter din transponering... :D
Om du har lust med detta så hör av dig så kan jag lägga in ditt spel i mitt Cubase projekt.
Behövs en sångare till detta, någon som känner bluesen grabba tag i stämbandet????
Är några ställen jag ska lägga om gitarren på, är inte rikigt nöjd...
--- Slut citat ---
Kalle Anka beror på att Eko inte gjort mp3:an av en 44 kHz 16 bit wav utan haft ett annat format på ljudfilen, innan han sparat till en mp3:a. Så kan det gå men det är nästan gulligt så också, även om det inte ska vara så. Låter lite Peter Green över denna! :rolleyes:
Eddi:
Haloj
Nä det var bara ett jam inget att spara. Jag har svårt att spela i B-flat så jag drog upp det till E-flat MEN behöll ditt gitarrljud även i B-falt blev hur märkligt/roligt som helst.
Mvh Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida