Forum > Färdiga produktioner

Dede - Wallgarden and 2xd

(1/3) > >>

dede:
Japp så var det dags för B-sidorna. Denna är knappast det bästa vi gjort, men ändå rätt kul. Det faller nog lite på mixen som jag gjorde i lurar - mot bättre vetande. Vallhagen kämpar djuret av sig som vanligt.
Vad:: Mp3
Vem: Vallhagen o dede
När: 2005
Varför: För att vi vill bli rockstjärnor!

Wernborg:
Försökte komma låten in på livet. Lyckades inte. Kommer inte på nåt smart att skriva.

Nä. Den här kunde gott stannat i byrålådan.

Påt igen.

dede:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2007, 01:57:40 ---Försökte komma låten in på livet. Lyckades inte. Kommer inte på nåt smart att skriva.

Nä. Den här kunde gott stannat i byrålådan.

Påt igen.

--- Slut citat ---
Är nog beredd att hålla med dig. Fattar bara inte vad som är fel. Ibland kan jag digga och tycka att det är superbra. Men det är det ju inte. För exentriskt?

Emulator:
lyssnat jag med, och har svårt att kommentera riktigt. som du säger finns ösigiga partier som funkar kalas, där allt ligger i nån slags harmoni trots det vräkiga. andra partier förvirrar en lite.

klanske backa tebax, skala av lite och bygga upp och se när det blir FÖR excentriskt.

För excentriskt ska det ju va!

carl cadello:
Som kaffe utan grädde, och hade det funnits grädde hade den varit sur. Det går att dricka med bara i nödfall. ;)

Som när man grillar och det börjar regna. Man kan äta det halvfördiga men det smakar inte så gott.

Låter som "dom dummaste". Vilket ju inte är fel.

Strukturen är lite "underlig". Låte byggs liksom inte upp. Man bara får den rakt i ansiktet direkt. PANG!

Den käns halv, på något sätt?

Jag tror att ni får backa och tänka om. Tyvärr! Det finns ju en hel del godsaker att ösa ur.

Vänta tills dethar det slutat regna och lägga fler vedträn på brasan: Under tiden köp ny grädde  :rolleyes:  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion