Forum > Demolåtar

Mary, mary Egghuvud och Åsa slutgilitig version

<< < (5/7) > >>

Marruschkka:
Det här gillar jag, irländskt folk med Jul-känsla, dessutom låter det live vilket gör det än mer medryckande, skulle vilja sitta där på puben och lyssna på det här och sjunga med :P

Sen tycker jag som flera påpekat att rösterna ska komma mer i balans, du Egget dominerar lite..men så bra detta är redan!!

Kanon-bidrag till Jule-ljud, kul :D

/Marr

egghuvud:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 17.11.2008, 17:29:11 ---Det här gillar jag, irländskt folk med Jul-känsla, dessutom låter det live vilket gör det än mer medryckande, skulle vilja sitta där på puben och lyssna på det här och sjunga med :P

Sen tycker jag som flera påpekat att rösterna ska komma mer i balans, du Egget dominerar lite..men så bra detta är redan!!

Kanon-bidrag till Jule-ljud, kul :D

/Marr

--- Slut citat ---

Tack så mycket för feedback. Jobbar med mixen   :)

oceanmusic:
Om jag skulle dricka öl så skulle en Pint Guiness sitta som en ...... till denna låt.  :D

Bra låt, bra stämning, bra instrumenterat! Gillar kontrasten mellan era röster, tycker den tillför mycket. :)

MaxB:
En frisk fläkt det här - en god öl passar till vilda röster och flöjtspel!

egghuvud:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 19.11.2008, 12:23:22 ---Om jag skulle dricka öl så skulle en Pint Guiness sitta som en ...... till denna låt.  :D

Bra låt, bra stämning, bra instrumenterat! Gillar kontrasten mellan era röster, tycker den tillför mycket. :)

--- Slut citat ---

--- Citat från: MaxB skrivet 19.11.2008, 13:55:51 ---En frisk fläkt det här - en god öl passar till vilda röster och flöjtspel!

--- Slut citat ---

Värst vad ni blev sugna på Öl allihopa. Det var lite det som var meningen att man skulle få lite pubfeeling så det verkar ju ha lyckats. Tack så mycket  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion