Forum > Färdiga produktioner
Erik Gunnars Risberg - Autumn
martinm:
Inte mycket att säga. Bra spel på samtliga instrument.
Funkar!
:P
equality:
Jättesnyggt! Svänger bra och en massa känsla. Läckert med basstämman där på slutet.
riskokarn:
--- Citat från: MaxB skrivet 16.11.2008, 10:45:47 ---Härliga toner en söndagsmorgon som denna! Skönt med knorrar och sug i felan.
Varmt välkommen till kontrollrummet!
--- Slut citat ---
Tack ska du ha :) tack så hemskt mycket :D
riskokarn:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 16.11.2008, 02:52:32 ---De inspelningar jag lyckats bäst med är när jag spelat nån meter från membranet... är jag sådär nära låter det mest skit :)
men ska testa lite nångång! tack för tipsen om skruvning ! :)
Har du hängt mycket i folkmusikkretsar ? vart är du ifrån?
var du på linköping nu i höst?
Bästa Hällsningar
David
--- Slut citat ---
Jag kommer ursprungligen från Hedemora men pluggar nu i Stockholm. Familjen bor i Leksand som man kan säga är mitt hem.
Dalmas helt enkelt! Jag brukar hålla till på Bingsjöstämman, Folkmusiknatta i Falun m.m
Jag har lirat i olika spelmanslag sen jag var 8 år och spelat klassiskt i 10 år nu.
Missade tyvärr Linköping. Det var ruskigt taskigt gjort i och med att jag har en bror där som jag kunde bo hos. Jag ångrar det grymmt mycket. Hörde att det var hur kul som helst :P
Mvh
Erik
mahan:
Tjou Eric!
Blir ju riktigt avis när jag lyssnar, skitsnyggt arrat o lirat, du får det att låta så lätt!
Blir ju på gott humör av detta.
Fioler brukar vara jobbiga att lyssna på men detta stör icke en enda nerv, skönt mixat! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida