Forum > Demolåtar
Yllet - Canadian Goose - Nytt versarr
Yllet:
Version 5
Mer botten i mixen, ändrat trumsound + fixat leadsångljud igen...
IKEN Se ovan gällande basen. Angående uttalet så är det ju fullkomligt medvetet eftersom de ska rimma på guuuse :) Det finns ju 1000 tals dialekter i engelska, vad som är rätt o fel är egentligen ganska oväsentligt i sammanhanget (enligt mig) :blink:.
freddy Hanväsar dig till ovanstående, jo det e nog ganska defualt yllet i början, men det är också meningen. Får se om man kan hitta på nå kul som piffar till de där i versen. Tjejstämma kanske, har ju en tös som sjunger i mitt band, men hon e så sjukt upptagen.
Finns det nån vst som omvandlar uuu till ooo? :)
/Jon
freddy:
Det vore coolt att göra något vågat där på första versen. kanske yllet utan komp, bara sång.. eller sång med lite stämmor som komp. Eller en enkel syntmatta som komp enbart? Naket liksom. Då tror jag att det skulle bli mer intressant, iaf för mig :D
Yllet:
Så nu har jag pimpat versdelen lite, till det bättre? Det vet jag inte ännu :)
Tyck till.
Eddi:
Sarah Palin?
Eko
equality:
Beundrar väldiga din förmåga att hitta små lekfulla teman för att inte säga naiva sådana och sedan se (höra) hur de stiger mot skyn som vackra varmluftsballonger.
Festlig rytmsektion. Vad är det? Jättesnygg låt. Det enda invändningen är att plinget ligger aningen för starkt och framför sången. Vill ha det tvärtom. Annars toppen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida