Forum > Demolåtar
mahan - VAMP2 TEST (Ny version den 16 november, lirat trummorna nu)
flabb:
Skönt gitarrljud :)
mahan:
--- Citat från: flabb skrivet 16.11.2008, 15:41:24 ---Skönt gitarrljud :)
--- Slut citat ---
TAckar för lyssning, kul att det gillas!
h. johan
freddy:
Nej, jag gillar inte gitarrljudet. Det känns som det saknas massa frekvenser. Alldeles för mycket handduk över gitarrförstärkaren. Vill ha mer klarhet. Har haft en VAMP2 och den gillade jag inte. :)
Trummorna tar upp mycket av ljudbilden, för mycket tycker jag. Sen tycker jag riden låter skräp, verkligen digital. :)
Kul musik dock och överlag bra lirat. Skulle vilja ha lite synth-figurer över gitarren, lite slingor och pads. Skulle bjuda på mer variation och göra det hela en aning mer intressant.
Rocka på! :D
mahan:
Ho ho ho Freddy!
Låtåmåss kolla detta då
--- Citat från: freddy skrivet 16.11.2008, 16:27:32 ---Nej, jag gillar inte gitarrljudet.
--- Slut citat ---
Ja det är ju Behringer så det får du nöja dig med, vet ju nu vad du tycker om den ;)
--- Citat från: freddy skrivet 16.11.2008, 16:27:32 ---Alldeles för mycket handduk över gitarrförstärkaren.
--- Slut citat ---
SKa kolla vem som glömt sin handduk på styrkaren :o
--- Citat från: freddy skrivet 16.11.2008, 16:27:32 ---Skulle vilja ha lite synth-figurer över gitarren
--- Slut citat ---
KAnske kunde testa att slänga dendär handduken över gitarren... :unsure:
--- Citat från: freddy skrivet 16.11.2008, 16:27:32 ---Trummorna tar upp mycket av ljudbilden
--- Slut citat ---
Ska testa med att antingen förstora bilden eller så dra ner voloymen på burkarna ;)
--- Citat från: freddy skrivet 16.11.2008, 16:27:32 ---Sen tycker jag riden låter skräp, verkligen digital. :)
--- Slut citat ---
Jasså, visste ju inte att AD kör med digitala sound, trodde dom var samplade :mellow:
--- Citat från: freddy skrivet 16.11.2008, 16:27:32 ---Kul musik dock och överlag bra lirat. Skulle vilja ha lite synth-figurer över gitarren, lite slingor och pads. Skulle bjuda på mer variation och göra det hela en aning mer intressant.
Rocka på! :D
--- Slut citat ---
Sorry, kunde inte låta bli att dra till lite, hoppas det inte stötte! :D
Litar ju på ditt proffessionella öra i detta fall. Dethär var ju egentligen ett första trumtest, ska kolla hur det ligger till med riden åxå.
Gitarrerna får nog så lov att duga , lirat in dom på fyra kanaler, så blir inte frågan om nyinspelng i ett hast.
Basen o sången kommer bara febern lite sjunker
Tackar för lyssning och bra respond! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida