Forum > Färdiga produktioner
CZ - Baktung
equality:
Oj vad bra! Tonartsbytet till refrängen är så snyggt, så eget... Trumliret super.
Light Head:
Efter ytterligare ett par lyssningar...
Sången är väldigt torr och nära. Bara lite blötare,, och ett par cm längre bort så smälter den ihop med musiken på ett bättre sätt, tror jag.
Funderar på att ta tillbaka det där med leaden, det kanske räcker med att den får en tydligare definition? Att anslaget har lite mer plats i ljudbilden.
Ser fram emot nästa verre med bättre falsett
stajo:
Hej
Skönt att det börjar dyka upp lite cz låtar. Gillar arr och refräng, trummorna sitter också bra. Tyvärr så förstör ju sången väldigt mycket, jag vet ju att du normalt brukar träffa mycket mer rätt men här är det underkänt på både låga och höga toner (alltså jämfört med vad du brukar framföra). Annars gillar jag verkligen ljudet din sång frambringar. Så gör som du sa,ta om.
Gott
/S
Fidden:
Kan det vara dissonansen i refrängen som gör att sången låter illa? Dubben går ju liksom ner halvtonsvis på den långa tonen. Är det en dålig idé? Tycker det låter så härligt evil på något sätt, som något som djävulskaraktären skulle framföra i sitt obligatoriska besök i musikalen :D
MaxB:
Bra balans i stereobilden tycker jag. Du tar dig ordentligt med utrymme på båda sidor om mitten, det gillar jag. Sången tycker jag ska läggas om, den stjäl en del av de pluspoäng jag annars skulle vilja dela ut. Den här sångaren ska nog låta supersäker och sjunga supersäkert. Så är det inte nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida