Forum > Färdiga produktioner
1up-Theme 2007!
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 08.04.2007, 01:09:07 ---
--- Citat från: 1up skrivet 08.04.2007, 01:01:53 ---
--- Citat från: mahan skrivet 08.04.2007, 00:33:06 ---Jajjamen!
De var kort o konsist. :)
Väntar sig en behaglig röst som börjar: "Once upon a time there was a little...."
Glad blir man ju så fortsätt på verket, sex sekunder på väg redan :)
h. Johan
--- Slut citat ---
Jaså, du, du vill ha en utökad version :P Säger som Monet när han målade av de förtjusande badande flickorna och stranden vid någon flod där ute på landsbygden när han från Bezell fick en ödmjuk undran om han inte skulle färdigställa verket: "Det är komplett." :)
Ja vad trevligt att höra :) Fasen vad segt. Skulle ta mig en månad att skriva några minuter musik. :P Nåväl. :D
Hur ligger mixen?
--- Slut citat ---
Jaadu..
Dom sex sekunderna sitter proffsigt,
börjar litet, slutar stort, spelandet går som smort :)
h. Johan
--- Slut citat ---
Tack för det! Värmer!
1up:
--- Citat från: valdez skrivet 08.04.2007, 01:15:32 ---Kort och gott....och det är väl utvecklingsbart så alla bäckar små..blir en hel å!
Men även som en fristående liten jingel/signatur..till nåt! kan funka!
Inte dumt alls!
--- Slut citat ---
Visst är det kort! :D Jovisst är det så, trägen och envis och uthållig vinner - men inte alltid jag. ;)
Ja, jag tror den kan funka fristående faktiskt. Den lyckas ju inte bygga upp någon stämning som en 6-minuterssymfoni, men som en signatur var den tänkt. :)
Tack, tack. :) Hoppas påsken din varit trevlig och att godiset och maten smakat fågel. :)
Wernborg:
Fint. Lite som en ljudlogga. Du vet - THX, the Ms sound, Intel inside etc.etc.etc....
Emulator:
wernborg satte tankar på mina ord. fast tvärtom ;)
1up:
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.04.2007, 01:24:04 ---Fint. Lite som en ljudlogga. Du vet - THX, the Ms sound, Intel inside etc.etc.etc....
--- Slut citat ---
Tack, tack! :D Ja, precis. :)
THX-ljudet rular för övrigt! Så enkelt men ändå så härligt och sen den djupa baaasen. <3 Intel Inside är lite värre, ingen dunderhit kanske?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida