Forum > Demolåtar
Johan Bakke - Tomten
Eddi:
Bra Backe det här skulle bli en pärla till julskivan tycker jag hoppas någon kan reda ut begreppen så att den kommer med.
Eko
freddy:
Bakke, om denna ska haka på julskivan så måste detta redas ut. Jag vet inte. Kanske kan du höra med någon? Jag försökte som sagt googla, helt utan framgång.
Tonsättaren ska vara död sedan 70 år tillbaka är det som gäller. Om denna skrevs till filmen 1941 så verkar det svårt.
cykeln:
--- Citat från: freddy skrivet 18.11.2008, 02:27:08 ---Tonsättaren ska vara död sedan 70 år tillbaka är det som gäller. Om denna skrevs till filmen 1941 så verkar det svårt.
--- Slut citat ---
Nej, den musiken är inte med i sf-filmen. Tycker den låter som av senare datum.
bakke:
--- Citat från: freddy skrivet 18.11.2008, 02:27:08 ---Bakke, om denna ska haka på julskivan så måste detta redas ut. Jag vet inte. Kanske kan du höra med någon? Jag försökte som sagt googla, helt utan framgång.
Tonsättaren ska vara död sedan 70 år tillbaka är det som gäller. Om denna skrevs till filmen 1941 så verkar det svårt.
--- Slut citat ---
Nu missade jag det här totalt då det fortfarande gick att få med den, men jag bestämde mig ganska tidigt för att spara den till nästa års Juleljud. Kollar upp under 2009 om den får vara med!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida