Forum > Färdiga produktioner

Eko You Stole My Hart

<< < (6/7) > >>

Eddi:

--- Citat från: Light Head skrivet 15.11.2008, 20:31:17 ---men resten dåh??

Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?

Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.

--- Slut citat ---
Se det så här Lighthead om någon frågar på din dödsbädd om sisådär femtio år om du kommer ihåg låten som började med otajt bastrumma -så svarar du: Ja just det,, det var den där j-vla eko  men låten var bra ... ööööhhh.

Då har jag nått mitt syfte haha  :D

Eko

IKEN:

--- Citat från: Eko skrivet 15.11.2008, 22:59:54 ---
--- Citat från: Light Head skrivet 15.11.2008, 20:31:17 ---men resten dåh??

Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?

Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.

--- Slut citat ---
Se det så här Lighthead om någon frågar på din dödsbädd om sisådär femtio år om du kommer ihåg låten som började med otajt bastrumma -så svarar du: Ja just det,, det var den där j-vla eko  men låten var bra ... ööööhhh.

Då har jag nått mitt syfte haha  :D

Eko

--- Slut citat ---

:lol:
Mannen,nu är du grym........ :lol:

Zebastian:
Vilken låt!
Blev riktigt förtjust i den! Skön.
Jag fick för mig först att det var en bilägares vrede mot en biltjuv. Tyckte du sjöng you stole my car först utan att ha läst rubriken på riktigt...det vore iofs också ett coolt namn på en låt  :lol:

Jag har inte läst vad andra har skrivit i tråden men vilka sorts trummor används i låten, de låter riktigt bra. Och basen och gitarren likaså. sången är inte heller så pjåkig.
Lite samma stil som Ikens sololåtar som jag hört och det är BRA!

Eddi:
Att bli jämförd med Iken tar jag som en stor ära - kul att du tycker så. Trummorna är EZ-Drummer som jag numer har lyckats att tämja så att inte ens Mahan klagar på dom. Basen är Gold gitarren är Pevey och visst sjunger jag You stole my car i inledningen,
Tack Zeb för lyssning och tyckande :D
Eko

IKEN:

--- Citat från: Eko skrivet 16.11.2008, 00:47:51 ---Att bli jämförd med Iken tar jag som en stor ära - kul att du tycker så. Trummorna är EZ-Drummer som jag numer har lyckats att tämja så att inte ens Mahan klagar på dom. Basen är Gold gitarren är Pevey och visst sjunger jag You stole my car i inledningen,
Tack Zeb för lyssning och tyckande :D
Eko

--- Slut citat ---
altså....
IKEN's låtar är varken bättre eller sämre än nått annat här på forumet......
möjligtvis ,säger möjligtvis då...... är jag en rätt vass Basgubbe.... :lol:
fast det tror jag inte på själv ens... :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion