Forum > Färdiga produktioner
Eko You Stole My Hart
Eddi:
Jepp
Eko
Light Head:
men resten dåh??
Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?
Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.
IKEN:
Ser det så här då,Eddi är nöjd,och så mycket finns ,faktiskt, inte att klaga på vad gäller timing.
att han sedan har en helt annan åsikt om ljudbild och mixning kan göra även mej halvt galen..... :lol:
MEN det är ju det som är Eddi,hans vilja,hans musik,hans mix(hur galen den än är) ;)
Han är dessutom en jävligt trevlig person om man har träffat honom privat......och det har jag... :)
Kör på Eko!!
MaxB:
--- Citat från: Light Head skrivet 15.11.2008, 20:31:17 ---men resten dåh??
Är jag så himla överkänslig för takten?? Ingen annan som tänker på det, eller spelar den kanske ingen roll?
Tycker att Martinm's beskrivning var klockren.
--- Slut citat ---
Jag är ingen försvarsadvokat men jag tror att det du frågar efter har en viss prioritetsordning.
Eko, den store låtskrivaren, gör så gott han kan med takten. Jag tror det som är mest viktig, är att skriva låtar och spela in dem. Takten kommer då den kommer. Men å andra sidan tjatar jag jämt på att Eko ska ta bort ekot på sången, eftersom jag gillar Ekos röst bättre utan en massa eko. :wacko:
IKEN:
eftersom jag gillar Ekos röst bättre utan en massa eko. :wacko:
[/quote]
:lol:
exakt,det gör jag med!!!! Eko utan ''Eko''..... :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida