Forum > Demolåtar

Freddy - Warstorm

<< < (2/7) > >>

Emulator:
crappy laptopspeakers.

Riktigt snyggt, men jag tror att upplevelsen förstörs av min lyssning, så jag ber att få återkomme med fler intryck.

Jag imponeras av din bredd helt klart. Måste vara kul att kunna göra så lika saker och få allt att låta bra.

MaxB:
Bra ljud och stort arbete. Jag saknar riktigt lugna njutningsfulla partier med väldigt få instrument som motvikt till det pompösa.

cykeln:
Väldigt fina orkesterljud (varför har inte jag såna :()
Bra teman som förmedlar någon slags krigsstämmning
Filmiskt - ser stora slagfält, ödeläggelse
Som självständigt stycke kanske det kunde tjäna på att korta de olika temadelarna något och lägga in mer stillsamma partier med några få instrument.

----
EMU
"Måste vara kul att kunna göra så lika saker och få allt att låta bra"
 :D :D :lol:

mahan:
Tjou Fredden!

Eller kanske Maestro Lindberg!
jag blir så in i hel...te imponerad av detta så att ...... :wub:

Att kommentera detta i detalj går ju inte, åtminståne inte att såga, för det finns ju inget att såga på!
Vilket grymt jobb du gjort mannen, detta har krävt lite mer än en lunchrast för att bli klart!

Några lyssningar in nu och....
som gammal råkkare hittar jag mig föreställande hur detta kunde låta med en eller två verser med tyngre komp typ distguror och heavydrums, fan det låter åxå snyggt, adderade ännu tung sång till fantasin och det blev ännu snyggare.... :rolleyes:

Näemen detta gjorde du snyggt, Obbnäsgänget satt helt tyst o lyssnade... och njöt! :)

h.  johan

Wernborg:
Det första som slog mig var att detta är en hårdrockslåt, en ulv i fårakläder. Osäker på om jag gillar fåret.  :unsure: Tror jag skulle gilla rovdjuret bättre. Jag upplever det som lite orkeslös emellanåt. Mycket, mycket bra jobbat, men jag hoppas på gruffversion framöver.

Ser nu att Mahan kommenterade ung. samma som jag... jaja.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion