Forum > Färdiga produktioner

Clemens- Frozen Heart

<< < (4/6) > >>

Clemens:

--- Citat från: karl skrivet 14.11.2008, 09:37:14 ---Nice feel i denna, bra sound som alltid, satt och väntade på en vändning men det tillhör väl knappast genren....en riktig gitarr hade varit på sin plats men det är ett riktigt bra ljud du har där med bra attack och stundtals mitt i låten svänger det bra.... B)
Allt gott / karl

--- Slut citat ---

Då fick du vänta!...ibland är det kul att se hur mycket man kan arra runt ett tema utan nån brytning..blir ju lite mer åt det meditativa hållet.. Tack för lysning...

Eddi:

--- Citat från: Clemens skrivet 14.11.2008, 22:13:31 ---
--- Citat från: karl skrivet 14.11.2008, 09:37:14 ---Nice feel i denna, bra sound som alltid, satt och väntade på en vändning men det tillhör väl knappast genren....en riktig gitarr hade varit på sin plats men det är ett riktigt bra ljud du har där med bra attack och stundtals mitt i låten svänger det bra.... B)
Allt gott / karl

--- Slut citat ---

Då fick du vänta!...ibland är det kul att se hur mycket man kan arra runt ett tema utan nån brytning..blir ju lite mer åt det meditativa hållet.. Tack för lysning...

--- Slut citat ---
Ska ni gifta er?
Eko

Clemens:

--- Citat från: Eko skrivet 14.11.2008, 22:21:19 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 14.11.2008, 22:13:31 ---
Allt gott / karl

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Ska ni gifta er?
Eko

--- Slut citat ---
:D

Light Head:
Snyggt och tillrättlagt. Skönt landskap, men lite lite för uddlöst t.o.f.

Det där med midi,, det händer ju att även jag använder uttrycket. Känns som om det är en vedertagen uttrycksform. "Det låter midi",,

På något sätt så skulle jag vilja att du skalade ner allt ytterligare ett par snäpp, så att det blir ännu mer över till egen tanke.

Men ett gott jobb, so far

Clemens:

--- Citat från: Light Head skrivet 15.11.2008, 14:06:34 ---Snyggt och tillrättlagt. Skönt landskap, men lite lite för uddlöst t.o.f.

Det där med midi,, det händer ju att även jag använder uttrycket. Känns som om det är en vedertagen uttrycksform. "Det låter midi",,

På något sätt så skulle jag vilja att du skalade ner allt ytterligare ett par snäpp, så att det blir ännu mer över till egen tanke.

Men ett gott jobb, so far

--- Slut citat ---

Det här med att det låter midi..för mig innebär det taskigt programerat, taskiga pluggar. sunkiga pianon
stiffa livlösa HH, trummor mm.. bättre att skriva så i så fall så jag fattar...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion