Forum > Färdiga produktioner
Clemens- Frozen Heart
Clemens:
--- Citat från: Eko skrivet 12.11.2008, 19:18:38 ---Det låter lite midi :D (ville bara testa en idiotisk kommentar)
Nä, snyggt Clem det här går hem
En liten stämma kanske du oxå kan klämma i denna?
Fast det behövs inte egentligen.
Eko
--- Slut citat ---
Tack!..ja som sagt det är bara midi-instrument... :D
Wernborg:
Mysig inledning. Galet skön groove sedan. Artmusic som svänger för bövelen. Det hör ju inte till vanligheterna. (Även om jag gillar art också...)
Saknar inget arrmässigt. Hade ju förstås inte skadat med gitarr. Är ju stor fan av Oldfield, både gamla och nya och då gillar man ju per automatik repetetiva stycken.
Mycket bra!!!
karl:
Nice feel i denna, bra sound som alltid, satt och väntade på en vändning men det tillhör väl knappast genren....en riktig gitarr hade varit på sin plats men det är ett riktigt bra ljud du har där med bra attack och stundtals mitt i låten svänger det bra.... B)
Allt gott / karl
freddy:
Bra låt, jag gillade den. Avslappnande och mysig :) Tycker ljuden passar och förmedlar stämningen. Inget att klaga på :) Snyggt jobbat C.
Clemens:
--- Citat från: Wernborg skrivet 13.11.2008, 23:00:18 ---Mysig inledning. Galet skön groove sedan. Artmusic som svänger för bövelen. Det hör ju inte till vanligheterna. (Även om jag gillar art också...)
Saknar inget arrmässigt. Hade ju förstås inte skadat med gitarr. Är ju stor fan av Oldfield, både gamla och nya och då gillar man ju per automatik repetetiva stycken.
Mycket bra!!!
--- Slut citat ---
Tackar!... Oldfield har jag lyssnat på en hel del..föredrar nog de äldre produktionerna. gitarr..kanske något för dig?.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida