Forum > Färdiga produktioner

Asti - Tänk om alla hade det som jag

<< < (3/6) > >>

asti:

--- Citat från: Clemens skrivet 11.11.2008, 16:50:49 ---Snyggt!...har inga problem med outrot... :)

--- Slut citat ---
Tackar! Nää, det bara blev så........!  :D

Åsa:

--- Citat från: asti skrivet 11.11.2008, 18:16:23 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 11.11.2008, 18:07:14 ---Bra låt  :)
Klart den är nåt att hänga i julgranen!
Jag gillade den här, den satte sig omgående, bra sång och fint lagom arr. Och dina körer sitter precis som dom ska, snyggt.  :)

--- Slut citat ---
Kul att du gillar!
Jag tog förresten fasta på din och Marruschkkas kommentar om min sång på Julero, så nu har jag sjungit in nytt och skickat till Stefan. Hoppas det blir bättre, för låten tycker jag är bra och slutet är magnifikt! Tack för dina synpunkter!
/Peter

--- Slut citat ---

Okej! Ja kanon, det blir jättebra! Du sjöng ju redan bra, men det blir perfekt när vi alla följer samma rytm  :D Ja slutet där är maffigt, off topic hamnade vi nu, harkel! Vidarebefordrar den här jullåten till svärmodern.. det är väl okej?  :D

Marruschkka:
Men åh så fin Jule-sång :P

Din röst här..läckra körer där..och med tänkvärd text, jättebra :P

Det här blir ett fint bidrag till Jule-ljud-oxå ;)

Vilka alster som uppenbarar sej här..klart spännande.

Jättekul :D

Heja på, så du kan!

/Marr

asti:

--- Citat från: Åsa skrivet 11.11.2008, 18:20:11 ---
Jag gillade den här, den satte sig omgående, bra sång och fint lagom arr. Och dina körer sitter precis som dom ska, snyggt.  :)

--- Slut citat ---
Kul att du gillar!
Jag tog förresten fasta på din och Marruschkkas kommentar om min sång på Julero, så nu har jag sjungit in nytt och skickat till Stefan. Hoppas det blir bättre, för låten tycker jag är bra och slutet är magnifikt! Tack för dina synpunkter!
/Peter

--- Slut citat ---

Okej! Ja kanon, det blir jättebra! Du sjöng ju redan bra, men det blir perfekt när vi alla följer samma rytm  :D Ja slutet där är maffigt, off topic hamnade vi nu, harkel! Vidarebefordrar den här jullåten till svärmodern.. det är väl okej?  :D

--- Slut citat ---

Naturligtvis! Får vara rädd om mitt enda fan! :D Om du ger mig en adress kan jag skicka en CD till henne som julklapp!

Åsa:

--- Citat från: asti skrivet 11.11.2008, 19:23:34 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 11.11.2008, 18:20:11 ---

--- Slut citat ---
Kul att du gillar!
/Peter

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Naturligtvis! Får vara rädd om mitt enda fan! :D Om du ger mig en adress kan jag skicka en CD till henne som julklapp!

--- Slut citat ---
:) Det fixar jag såklart!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion