Forum > Färdiga produktioner
stajo - sommaren
Light Head:
Precis som någon sa,, tänk lite på refrängen,, kan du få till den så att det blir "allsångsvarning"?? Lägga ett antal spår där med lite olika röster?
stajo:
Light Head
Inte en chans :), jepp vi får se vad det blir omde blir någon mer stämma.
valdez
Hehe nä det hade jag ingen tanke på alls när den skrevs :). Ja varför inte, kanske är det de enkla melodierna som gör att man kan tänka sig ett sådant scenario för den.
Det verkar bli en sorts låtar när jag skriver på engelska och en helt annan när jag skriver på svenska.
Tack för komments och kul att du fortsätter att lyssna ;)
Dividend
öh äh är halva låten jättebra då och den andra halvan inte jättebra eller? :unsure: :wacko: ;)
Jepp precis det som en sommarlåt skall göra en! Så då hittade man ju rätt...
Tack för kommentarer.
Burnin Sven
Jepp det är bara att kapitulera, lyssna på Göran! :)
Rattlesnake
Nu blir man nyfiken på vad ni totat ihop...
Dividend:
--- Citera ---öh äh är halva låten jättebra då och den andra halvan inte jättebra eller?
--- Slut citat ---
:D Jag hann lyssna två gånger på den under tiden jag skrev och hann ändra uppfattning, kom på att typ "det här var inte så illa ändå".... :D Så hade jag glömt bort vad jag först skrev... Tja lite virrig kommentar, men men...
stajo:
--- Citat från: Dividend skrivet 10.04.2007, 05:38:16 ---
--- Citera ---öh äh är halva låten jättebra då och den andra halvan inte jättebra eller?
--- Slut citat ---
:D Jag hann lyssna två gånger på den under tiden jag skrev och hann ändra uppfattning, kom på att typ "det här var inte så illa ändå".... :D Så hade jag glömt bort vad jag först skrev... Tja lite virrig kommentar, men men...
--- Slut citat ---
Det är därför jag gör korta låtar, man hinner inte stänga av förrän man är inne på andra rundan ;)
Burnin Sven:
Bumpar här, nu jävlar blir det ett tag på den här skitbra låt Stajo ooh nu kommer refrängen sooommaaaren :D helgjuten. Vi ses.
Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida