Forum > Färdiga produktioner

stajo - sommaren

<< < (6/7) > >>

Light Head:
Jag hoppas att inte mitt inlägg är anledning till "sågnings"-misstankar!!!

Absolut ingen sågning från min sida. Och jag vet själv hur det är att bli sågad. Min första låt på gamla studio forat maldes sönder fullständigt på ett par minuter.   :,-(

Sången, alltså känslan är väldigt bra! Men så som jag hör finns det någon ton här och där som behöver poleras lite. Men som demo skulle jag själv fått storhetsvansinne om jag kommit i närheten av allt som du inte spelade in av din sång. (ja du hajjar Stajo?!)

valdez:
Har ju lyssnat på många av dina alster och du har har många stilar inom dig...här uttrycker du en annan sida där barnet inom dig har kikat fram!
Jag tycker faktiskt att det här är bra!..med lite förändring på några ord i texten så skulle den här låten funka kanon till ett tv program ungdoms/barnprogram..jag ser ett helt gäng tonåringar/barn som sjunger denna låt med glädje och stoj...jag hoppas att du förstår min mening här det är banne mig inte lätt att skriva en låt för barn..

Även om denna låt inte var tänkt för den målgrupp jag pratar om, så ska du fundera lite över det..

Lycka till..

Dividend:
Inte så mycket för renodlad pop, men visst finns det bra låtar. Denna är tyvärr inte jättebra, men känns som den kan "fastna" efter några genomlyssningar. Refrängaren är jättebra.
Öh lite blandad kritik...

Gillar dock sammantaget låten. Blir glad av den. Och det är väl syftet? :)

Burnin Sven:
Det är bara att kapitulera gubbar det här är en bra Pop låt så är det bara.
Göran

Rattlesnake:

--- Citat från: stajo skrivet 08.04.2007, 21:28:34 ---
Ja om du kallar det negativt... jag kallar det konstruktiv kritik :)

--- Slut citat ---

:)

--- Citat från: stajo skrivet 08.04.2007, 21:28:34 ---
Verstrummorna är ju som jag nämnt tagen från en annan låt och jag testade av lathet, det är något jag måste titta över, kanske rentav skall pm'a egghuvud.

--- Slut citat ---
*host host*  Egget är just nu upptagen med annat (hoppas jag) Efter KR-festivalen är över går det bättre.  ;)

En tanke slog mig. Det som känns fel med trummorna är att ljuden är "akustiska", medan spelet är statiskt och programmerat. Testa med något soft maskin-ljud istället.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion