Forum > Demolåtar
Ocean Music - Chapter 1
oceanmusic:
Jag hann inte med speakertexten om hur man ska stapla ved på denna, ledsen Wernborg. ;) :lol:
Men musiken är antingen avsedd för att vara bakgrund till en mängd av olika saker eller så blir det någon form av sång vad det lider. Chapter 2-7 är smått på G.
LÅTNAMN:Chapter 1
GENRE: Laid Back
LÅTLÄNGD: 4.00
KOMPOSITÖR: JT
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Åsa:
Inte mycket ved skulle bli staplat till denna avslappnande vackra låt :lol:
Verkligen fin.. kan ibland tycka att pianot spelas "för hårt" vad säger man på musikerspråk -anslaget? :huh: (är nog mest i första halvan av låten jag tänker på det)
Tyckte mkt om när flöjten kom in.
Väldigt skön att lyssna på såhär i lunchtid när man behöver varva ner för att strax ta nya tag inför eftermiddagen.
oceanmusic:
--- Citat från: Åsa skrivet 10.11.2008, 13:41:50 ---Inte mycket ved skulle bli staplat till denna avslappnande vackra låt :lol:
Verkligen fin.. kan ibland tycka att pianot spelas "för hårt" vad säger man på musikerspråk -anslaget? :huh: (är nog mest i första halvan av låten jag tänker på det)
Tyckte mkt om när flöjten kom in.
Väldigt skön att lyssna på såhär i lunchtid när man behöver varva ner för att strax ta nya tag inför eftermiddagen.
--- Slut citat ---
Tack Åsa, vad kul! :) Jag håller med dig om anslaget, ska åtgärdas i nästkommande version. Eventuellt ska jag testa med ett annat piano, detta känns lite hårt överlag.
IKEN:
:wub:
Jay,vad du än gör,lägg inte av med musiken......... :)
Snyggt,vackert.....Pianot tycker inte jag då,låter så hårt,det skapar en relief mot det mjuka i bakgrunden,skapar dynamik...
Flöjten,lyssnade mycket på Gunilla Von Bahr förut,''Solflöjt'' och liknande,den kunde vara lite mer dynamisk faktiskt...... ;)
ett stycke musik som håller din vanliga standard.......1:st klass!
Slutet känns dock lite abrubt och tvärt? kommer kanske mer där?
Ljudet då......inget som man kan anmärka på,tvärtom.......
oceanmusic:
--- Citat från: IKEN skrivet 10.11.2008, 19:52:45 --- :wub:
Jay,vad du än gör,lägg inte av med musiken......... :)
Snyggt,vackert.....Pianot tycker inte jag då,låter så hårt,det skapar en relief mot det mjuka i bakgrunden,skapar dynamik...
Flöjten,lyssnade mycket på Gunilla Von Bahr förut,''Solflöjt'' och liknande,den kunde vara lite mer dynamisk faktiskt...... ;)
ett stycke musik som håller din vanliga standard.......1:st klass!
Slutet känns dock lite abrubt och tvärt? kommer kanske mer där?
Ljudet då......inget som man kan anmärka på,tvärtom.......
--- Slut citat ---
Iken, :wub: :)!
Nope, hade inte tänkt lägga av än. Har ju för hundra gubbar kapitel 2-7 att göra! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida