Forum > Demolåtar

Dividend - The Victor (End of WWII)

<< < (2/3) > >>

oceanmusic:
Min åsikt men gitarren passar inte in för att den är en .... gitarr. Helt enkelt.

OK.

Dividend:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 10.11.2008, 17:32:30 ---Min åsikt men gitarren passar inte in för att den är en .... gitarr. Helt enkelt.

--- Slut citat ---

SJälv ser jag en cowboy framför mig som plonkar på sin jäkla countrygitarr :D Haha, möjligt den inte passar alls :)

Memphis:
Det är blandningen av din orkesterstil och gitarren som inte passar helt enkelt. Svårt att sätta ord på. Men bra annars som sagt.  :)

Åsa:
ja, du.. det är väl som memphis säger, svårt att sätta ord till det. Visst kan det vara häftigt att blanda stilar men här blev det en för stor krock mellan orkestern och hur gitarren. Och så känns det som om dom kör varsin show, gitarren här och orkestern där  :D Äh, jag vet inte, svårt att sätta ord till det som sagt, kort och gott då -jag tyckte inte det passade ihop  :)

Marruschkka:
Hmm...jag gillar kontraster..och denna patriotiska seger-sång..med bitterljuva undertoner..understryks av den lågmälda hästfösar-gitarren..ihop med Trumans tal..så för mej känns det inte så konstigt, mer en beskrivning av hur yankisarna upplevde det hela..där har Divi visat prov på verklig empati ;) :D

Jag tycker det är en skön hybrid mellan klassiskt och dokumentär..lite reality ;)

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion