Forum > Demolåtar
Dividend - The Victor (End of WWII)
Dividend:
Idag var man produktiv... Öppna ölen...
Några comments, klagomål och andra åsikter? :)
Truman snackar!
oceanmusic:
Mja, inte riktigt så bra som jag är van vid,åtminstone till en början. Nackdelen med de flesta pratsamplingar är att ljudet är kapitalt annorlunda, de "gifter" sig sällan med resten.
Från 50 sekunder och framåt känner jag dock igen dig! Men jag skulle skippa jazzgitarren, den kommer in som en totalt främmande fågel. Även om kontrasten tilltalar mig så tycker jag att den känns malplacerad. Melodien skulle du kunna testa på en Oboe istället. (?)
Förresten, heter den inte Victory?
Åsa:
njaee.. jag får inte ihop det här alls.. pratet, orkestern, och så gitarren på det. Orkestern där bakom låter vacker, gitarren ligger framför och spelar för sig själv. Och så Truman då :blink: Du har ju nån tanke såklart, det förstår jag ju :) Nåt med Truman och en vacker/pampig orkester okej då, men gitarren vette tusan :D
Memphis:
Tja Per!
Introt känns lite löst, sedan samlar det det sig och låter bättre. Gitarren passar inte riktigt in. Annars helt okej.
Mvh
Memphis
Dividend:
OM, Åsa, memphis: På vilket sätt passar gitarren inte in? Fel reverbad eller den är bara kass eller nåt annat? :)
Tack för lyssning, alla tre! :)
OM: Nej den heter the victor (segraren)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida