Forum > Demolåtar
angel....ynot
Emulator:
ja, lite svårt att få ett samlat intryck :D som en början tycker jag med kanske, antagligen för att alla säger så.
Blir lite kaka på tårta med specielle eeire bakom och din inte alltför svensktoppsmässiga unika röst ovanpå. MEn det är ju ett kärt bekymmer, att ha olika röstlägen och alla är skitbra typ.
Skullle vara kul om du utvecklade lite!
Kul att ha dig tebaxx :D
Emulator:
en sak till: antingen så tar du tag och gör klart en av världens bästa låtar, nämligen din life and matter. Annars åker jag ner till vänersnäs och tvingar dig lyssna till Per Gessles tre senaste skivor, på repeat. Fastbunden framför en högtalaranläggning.
equality:
--- Citat från: Emulator skrivet 09.11.2008, 14:15:04 ---...tvingar dig lyssna till Per Gessles tre senaste skivor, på repeat. Fastbunden framför en högtalaranläggning.
--- Slut citat ---
Bland de mest vedervärdiga hot jag nånsin sett på internet, brrr! Är det anmält till någon moderator? SÄPO? Känns bra att ha varit inomhus större delen av dagen.
ynot:
Tackar för kommentarer o lyssning ...inte sålång låt men ändå,,,
könns lite som att gå utan blindkäppen o man hittar sugiga mp3 coverter sombara knveterar 60% av filen ...hum..
över o ut
y
david.roennlund:
--- Citat från: Emulator skrivet 09.11.2008, 14:15:04 ---en sak till: antingen så tar du tag och gör klart en av världens bästa låtar, nämligen din life and matter. Annars åker jag ner till vänersnäs och tvingar dig lyssna till Per Gessles tre senaste skivor, på repeat. Fastbunden framför en högtalaranläggning.
--- Slut citat ---
JAPP.... jag kommer från norge och hjälper emu -_-
life and matter... :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida